Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت‌های پی‌در‌پی بال فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا این تیم را نسبت به تمدید قرارداد با ستاره سابق دورتموند دچار تردید کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، باشگاه بارسلونا امیدوار است که عثمان دمبله را برای تمدید قراردادش با یک شرط جالب توجه متقاعد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا از میزان پتانسیل و استعداد بال فرانسوی‌اش آگاه است اما مصدومیت‌های پی‌در‌پی این بازیکن از یک سو و مشکلات اقتصادی باشگاه سبب شده است که تیم کاتالان برای تمدید قرارداد بازیکن سابق دورتموند یک شرط تعیین کند و آن دریافت حقوق در ازای بازی است. در حقیقت بارسلونا قصد دارد میزان حقوق ثابت دمبله را تا جای ممکن کاهش دهد و رقم کاهش یافته را در قالب پاداش‌های متنوع مرتبط با عملکرد جبران کند.

به این ترتیب باشگاه بارسلونا تنها در صورتی ملزم به پرداخت دستمزد بالا به دمبله خواهد بود که این بازیکن بتواند به تیم کمک کند نه اینکه بیشتر وقت خود را صرف فیزیوتراپی و ریکاوری مصدومیت‌هایش کند.

قرارداد فعلی دمبله که سال 2017 در ازای 135 میلیون یورویی به کاتالان‌ها پیوست، تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. او در فصل جاری برای بارسلونا تنها 25 دقیقه در لیگ قهرمانان به میدان رفته است.

بارخوان: برد بزرگی مقابل دیناموکیف کسب کردیم/ دمبله با ورودش به زمین تفاوت را رقم زد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن آینده ستاره جدید خود را برای طولانی مدت در این باشگاه تضمین کرده است. باشگاه فرانسوی امشب اعلام  کرد، وارن زئیر امری، ملی پوش 18 ساله فرانسوی قرارداد خود را تا ژوئن 2029 تمدید کرده است.

خبر تمدید قرارداد این بازیکن قبل از شروع بازی مقابل لو آور در سی و یکمین هفته لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس اعلام شد.

رسانه‌های فرانسوی طی هفته گذشته تایید کرده بودند که پاری سن ژرمن در نظر دارد قبل از پایان فصل تمدید قرارداد این بازیکن را اعلام کند و الخلیفی امشب طرفداران پاری سن ژرمن را سورپرایز کرد.

وارن زئیر-امری با تبدیل شدن به یک ملی پوش فرانسوی در این فصل، به مهره‌ای کلیدی در پاری سن ژرمن تبدیل شده است. او به عنوان یکی از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی باشگاه فرانسوی، در فوتبال اروپا برای خودش نامی دست و پا کرده است.

این کریستوف گالتیه بود که امری را در آگوست 2022 با چند دقیقه بازی مقابل کلرمون در اولین بازی فصل 23-2022، به فوتبال فرانسوی معرفی کرد. در بازی امشب مقابل لو آور، ستاره 18 ساله، سی و نهمین بازی این فصل خود در تمامی رقابت‌ها را انجام می‌دهد.

او در این تعداد بازی، سه گل زده و شش پاس گل ارسال کرده است. قرارداد قبلی او در سال 2025 به پایان می‌رسید. بازی امشب در مجموع هفتادمین بازی امری در ترکیب پاری سن ژرمن است.

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد