Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای فعال‌سازی واحدهای راکد خبر داد و اظهار کرد: توافق اجرای پست برق با همکاری وزارت نیرو در راستای سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل نیز محقق شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل٬به نقل از استانداری٬ رسیدحامد عاملی در نشست مشترک با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کشور اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تامین اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل تا پایان امسال‌ محقق خواهد شد و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمک بلاعوض سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای شروع عملیات آماده‌سازی زیرساخت‌های توسعه شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل نیز تامین و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می‌یابد تا شاهد کمک به زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌های استان اردبیل باشیم.

عاملی از برنامه‌ریزی برای فعال‌سازی واحدهای راکد از طریق وزارت صمت خبر داد و اظهار کرد: توافق اجرای پست برق با همکاری وزارت نیرو در راستای سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل نیز رقم خورده و امیدواریم با اقدامات انجام یافته شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: مدیران مرتبط باید در این راستا تلاش خود را برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی به صورت روزانه انجام داده و با رفع موانع در راستای افزایش ثروت عمومی استان تلاش کنند.

شفافیت عقود بانکی در احیای واحدهای تولیدی راکد استان آذربایجان غربی نقش مهمی داردگزارش تسنیم از نهمین سفر استانی| دستور رئیس‌جمهور برای بازگشایی واحد تولیدی راکد پس از 10 سال/ آیت‌الله رئیسی: وعده‌ها به مردم باید عملی شود+ فیلمپروژه‌های نیمه‌تمام و راکد تولیدی را به مدار فعالیت بازمی‌گردانیم + فیلم

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان بر اساس تفاهم نامه ای با بانک ها، اختصاص تسهیلات برای تکمیل طرح های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالا مصوب شده که این موضوع به صورت ویژه پیگیری می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: با تکمیل این طرح ها حدود سه هزار و 500 اشتغال در استان ایجاد و با هر تولیدی که در استان اضافه می شود، ثروت عمومی استان افزایش می یابد.

عاملی بیان کرد: رفع موانع و تسهیل در صدور مجوزها و اعطای تسهیلات از جمله موضوعاتی است که باید مد نظر مدیران دستگاههای اجرایی و بانک ها قرار گیرد و هیچ عذر و بهانه ای در این خصوص پذیرفتنی نخواهد بود.

وی بر رفع برخی موانع دست و پا گیر در خصوص اعطای تسهیلات به طرح ها و واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: هر یک از دستگاهها و بانک ها وظایف خود را در خصوص توجیه دار بودن طرح و یا پرداخت تسهیلات انجام داده و از مسایل و بهانه های حاشیه ای پرهیز کنند.

استاندار اردبیل تکمیل و راه اندازی واحدهای تولیدی با اشتغال بالا را از جمله اولویت ها دانست و افزود: چند واحد بزرگ تولیدی و صنعتی در استان با پیشرفت فیزیکی بالا و اشتغال چند هزار نفری در حال اجراست که تسریع و تسهیل در روند اجرای این واحدها گامی مهم برای ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام/144/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار اردبیل واحدهای تولیدی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بازیان در نشست مشترک با استاندار اردبیل اظهار کرد: در جدیدترین رده‌بندی استان‌ها از نظر مولدسازی استان اردبیل در رده اول این رده‌بندی قرار گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار اردبیل و معاونان استاندار، مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان و کارگروه مولدسازی که توجه ویژه‌ای به موضوع مولدسازی دارند، خاطرنشان کرد: مولدسازی دارایی‌های دولت در استان اردبیل باید با سرعت بیشتری انجام شود.

رییس سازمان خصوصی سازی کشور بیان کرد: در این زمینه سازمان خصوصی‌سازی به ‌واسطه مرکز ملی مولدسازی این سازمان با تمامی قوا در خدمت استان است و باید در تعامل مشترک تا پایان اردیبهشت مشکلات مولدسازی در استان اردبیل به ‌طور کلی از بین برود.

بازیان با اشاره به اینکه در مسیر همکاری سازمان خصوصی‌سازی و استانداری اردبیل باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: ضروری است تا سرعت ارزش افزایی املاک در استان اردبیل کند نشود و دوم اینکه حضور میدانی سازمان خصوصی‌سازی و استانداری اردبیل در پیشبرد اهداف مولدسازی بیش از پیش حس شود.

پروژه های بزرگ اردبیل از محل مولدسازی تکمیل می شوند

استاندار اردبیل نیز در این نشست در سخنانی اظهار کرد: از محل مولدسازی نسبت به توسعه بزرگراه‌ها و رفع کمبود فضاهای آموزشی و بیمارستانی اردبیل اقدام می کنیم.

سیدحامد عاملی با بیان اینکه هدف از اجرای مطلوب مولدسازی در استان رفع کمبود در فضاهای آموزشی و بیمارستانی و ساخت بزرگراه هاست، خاطرنشان کرد: لازم است با افزایش سرعت فعالیت‌های مرتبط با موضوع مولدسازی در استان اردبیل نتایج تلاش‌ها را در سال جاری مشاهده کنیم.

استاندار اردبیل با تاکید بر افزایش سرعت مولدسازی دارایی‌های دولت در استان اردبیل تصریح کرد: چنانچه مولدسازی به شکل خوبی در استان اردبیل اجرا شود، می‌توانیم فقر فضای آموزشی و کمبود فضای بیمارستانی را مرتفع کرده و ساخت بزرگراه را از این طریق انجام دهیم.

عاملی افزود: لازم است سرعت فعالیت‌های مرتبط با موضوع مولدسازی در استان اردبیل افزایش یابد تا در سال جاری نتایج تلاش‌های انجام‌شده در این زمینه را مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه واگذاری فرایندها به استان‌ها باعث افزایش سرعت کارها می‌شود، گفت: با توجه به قرارگیری اردبیل در رده اول مولدسازی کشور هدف ما نه لزوما اول شدن بلکه انجام مولدسازی به بهترین نحو با نتایج خوب است و چنانچه سازمان خصوصی‌سازی در زمینه مولدسازی برنامه‌ای داشته باشد حاضریم این برنامه‌ها را به‌ صورت پایلوت در استان اجرا کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی می‌تواند فرآیندها را به استان‌ها واگذار کند و خود ناظر بر انجام این فرایندها شود چرا که واگذاری و تفویض فرایندها به استان‌ها باعث می‌شود کارها با سرعت بیشتری صورت گیرد و چنانچه این تفویض امور انجام نشود برای دولت عایدی نخواهد داشت.

کد خبر 6094499

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر