Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق درباره بازی سرنوشت‌ساز برابر سوریه صحبت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال عراق که با 3 امتیاز در رده پنجم جدول گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا قرار دارد برای حفظ امیدهای صعودش نیازمند پیروزی در دیدار فردا برابر سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قاسم یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق درباره بازی با سوریه گفت: آماده‌سازی تیم عراق به خوبی پیش‌ می‌رود و تمامی بازیکنان آماده هستند. این نکته پس از اضافه شدن بازیکنان لژیونر و تکمیل تیم نمایان است. ما به اتفاق هم تلاش می‌کنیم تا چهره خوب و مثبتی از فوتبال عراق به نمایش بگذاریم.

علی الحمادی، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال عراق نیز اظهار داشت: از نخستین حضورم در اردوی عراق خوشحالم. رویارویی با سوریه بسیار مهم است و تمامی بازیکنان عراق برای پیروزی مصمم هستند. ماموریت عراق در این بازی فقط پیروزی است تا با شاد کردن هواداران مسیر صعود به جام جهانی هموار شود.

غیث مهنا، مدیر اداری تیم ملی فوتبال عراق گفت: بازی با سوریه بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. هرچند فدراسیون فوتبال عراق درخواست رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا و همتای قطری‌اش ارائه داد اما پاسخی دریافت نکردیم.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (8 امتیاز)، لبنان (5 امتیاز)، امارات (3 امتیاز)، عراق (3 امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

هشدار مربی پیشین عراق به ادووکات پیش از بازی با سوریه

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق

اداره خودمختار کُردها در شمال و شرق سوریه با هماهنگی پارلمان عراق، ۱۹۱ خانواده آواره عراقی ساکن اردوگاه الهول سوریه را از این اردوگاه به عراق بازگرداند.

به گزارش ایسنا، اداره خودمختار کُردها در شمال و شرق سوریه با هماهنگی پارلمان عراق ۱۹۱خانواده آواره عراقی ساکن اردوگاه الهول روز یکشنبه این اردوگاه را ترک کرده و به عراق برگشتند.

به گزارش کردپرس، از ابتدای سال  میلادی جاری، این دومین دسته از آوارگان عراقی ساکن اردوگاه الهول واقع در شمال سوریه هستند که به عراق باز می‌گردند.

اردوگاه الهول در مسافت حدود ۱۰ کیلومتری مرزهای عراق واقع شده است. این اردوگاه که در استان الحسکه در شمال شرقی سوریه قرار دارد بیش از ۵۷ هزار تن را در خود جای داده که بیشتر آنها از اعضای خانواده گروه تروریستی داعش هستند.

اردوگاه الهول سوریه به ویژه با حضور تعداد زیادی از خانواده‌های داعشی با تابعیت‌های مختلف، عامل نگرانی کشورهای منطقه عربی است.

طی ماه‌های گذشته، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق، سلسله نشست‌هایی با سفرای کشورهای خارجی و عربی در بغداد برگزار کرد و در آن از آنها خواست تا اتباع خود را از داخل این اردوگاه بازگردانند.

وی این اردوگاه را یک بمب ساعتی توصیف کرده و گفته است: بیش از ۲۰ هزار نفر از ساکنان اردوگاه الهول زیر ۱۸ سال دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان