Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:08:24 GMT

باد شدید اسکله مسافری قشم را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۳۱۰۵

باد شدید اسکله مسافری قشم را تعطیل کرد

علی اشتری روز چهارشنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: هم اکنون بادهای جنوب شرقی در ساحل شمالی قشم، بندرعباس، درگهان و لارک با سرعت ۲۴ نات باعث مواج شدن دریا شده است.

وی افزود: همچنین ارتفاع موج دریا به چهار پا و وسعت دید به کمتر از چهار کیلومتر رسیده است وادامه این وضعیت تا فردا(پنجشنبه) پیش بینی می‌شود.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم تصریح کرد: سواحل جنوبی و غربی شهر قشم، باسعیدو، دوستکو، لافت و هنگام نیز به همین وضعیت جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امکان افزایش سرعت باد تا ۴۸ کیلومتر بر ساعت(۲۶ نات) وجود دارد که باعث اختلال در تررد شناورهای سبک، آسیب به تورهای صیادی نیز وجود دارد.

اشتری ادامه داد: با توجه به افزایش سرعت باد  و احتمال وقوع گرد و خاک مردم از تردد غیر ضروری در ساعات صبح تا ظهر در مناطق شرقی و مرکزی خودداری کنند.

رییس اداره بنادر ودریانوردی قشم افزود: رفت وآمد لندینگ کرافت ها در مسیر بندرهای لافت به پُهل همچنان در حال انجام است و مسافران می توانند از این مسیر تردد کنند.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها لافت سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان قشم بندرعباس ایران خلیج فارس درگهان تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لافت سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان لافت سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان قشم بندرعباس ایران خلیج فارس درگهان تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم گفت: به لحاظ طول راه در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

حمیدرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، اظهار کرد: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت روستاهایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستاهای بالای بیست خانوار مربوط به روستاهای زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

او تصریح کرد: پروژه مسیرهای نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد. در حال حاضر برای روستاهای زیر بیست خانوار برنامه‌ای وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم خاطرنشان کرد: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستاهای بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران