Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال پسران ایران، گفت: همه از ما توقع مقام آسیایی دارند اما حریفان سرسختی داریم. - اخبار ورزشی -

فرهاد صانع درخصوص مسابقات انتخابی تیم ملی زیر 12 سال برای شرکت در رقابت‌های آسیایی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: پنج نفر را برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی تنیس زیر 12 سال انتخاب کردیم و خوشبختانه  خوب تمرین کرده‌اند و فکر می‌کنم در این مدت 30 تا 40 درصد پیشرفت خوبی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد که شاگردانش در این مدت کوتاه تا مسابقات آسیایی به آمادگی بیشتری دست پیدا کنند و خاطرنشان کرد: امیدوارم در این دو هفته‌ای که تا اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان در پیش داریم بتوانیم بازیکنان را به آمادگی بیشتری رسانده و با شرایط بهتری در مسابقات شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس زیر 12 سال ضمن اشاره به انگیزه دادن به سایر بازیکنان جهت رقابت در مسابقات آسیایی، اظهار داشت: در مسابقات غرب آسیا 3 نفر را اعزام کردیم، اما برای اینکه بازیکنان دیگر هم انگیزه بدهیم نفرات چهارم و پنجم رنکینگ را هم انتخاب کردیم مدتی با این بازیکنان تمرین کردیم و مسابقه انتخابی دارند که 3 نفر اصلی به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام شوند.

وی از کسب نتیجه دلخواه در مسابقات آسیایی ابراز ناامیدی کرد و افزود: اگر واقع‌گرا باشیم باید بگویم احساس می‌کنم که آن نتیجه که باید کسب کنیم را در این مسابقات نمی‌گیریم.

وی ادامه داد: از آنجایی که در مسابقات غرب آسیا عنوان قهرمانی را کسب کردیم همه می‌گویند که در این رقابت‌ها هم مقام کسب می‌کنیم واقعا اینگونه نیست و حریفان‌مان خیلی قدر هستند ما سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم اما حریفان‌مان خیلی سرسخت هستند.

صانع با بیان این مطلب که دو مرحله اردو برای بالا بردن شاگردانش کافی نیست، گفت: برای شرکت در مسابقات آسیایی دو مرحله اردوی آمادگی کافی نیست اما با شرایط موجود همین که توانستیم این دو مرحله اردو را برگزار کنیم کار سختی است.

وی همچنین به نداشتن تمرین در زمین‌های تنیس هاردکورت اشاره و خاطرنشان کرد:  از آنجایی که هوا سرد است و زمین‌های روباز بلااستفاده هستند باید از زمین‌های سرپوشیده استفاده کنیم که این زمین‌ها کم هستند. البته فدراسیون توانسته است دو زمین که استاندارد و خوب است را برای ما تهیه کند.

وی در پایان یادآور شد: با اینکه مسابقات آسیایی در زمین‌های هاردکورت برگزار می‌شود، اما فعلا زمین هارد کورتی نتوانسته‌ایم پیدا کنیم تمرین در این زمین‌ها را نداریم اما امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی را برای کشورمان کسب کنیم.

برگزاری مسابقات تنیس هزار امتیازی/ اختصاص جایزه 90 میلیونی برای نفرات برتر

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس مسابقات آسیایی کسب کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند

رئیس فدراسیون هاکی گفت که شرط تمدید قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هاکی بانوان کسب مقام آسیایی است. - اخبار ورزشی -

بهرام قدیمی با اشاره به شرایط تیم هاکی بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: درحال حاضر تیم ملی تمرینات پایانی خود را برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا پشت سر می‌گذارد و قرار است در عمان اردوی مشترکی پیش از آغاز مسابقات داشته باشد.

وی در خصوص مربیان ایرانی که با  «جون کنت ول» مربی آمریکایی - چینی کار می‌کنند، اظهار داشت: خانم‌ها حسنی و خاکباز در کنار مربی خارجی حضور دارند و با تمریناتی که تیم ملی با مربی خارجی پشت سر گذاشته، باید این تیم را روی سکو ببینیم.

همدان، میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی

 

رئیس فدراسیون هاکی درباره غیبت نیلوفر عبدی سرمربی سابق تیم ملی و صحبت‌هایی مبنی بر توهین به او و قهر از تیم ملی گفت: خانم عبدی با سلیقه و نظر مربی خارجی کنار تیم ملی نیست. خانم عبدی مربی ایران است، اما «جون کنت ول»، خانم حسنی را ترجیح داده است. عبدی قهر نکرده و تنها سبک کارشان با هم فرق دارد.

قدیمی در خصوص ادامه همکاری با «جون کنت ول» خاطرنشان کرد: قرارداد این مربی تا پایان مسابقات کاپ آسیا است که اگر در این مسابقات تیم روی سکو برود با او ادامه می‌دهیم، چون تیم ملی با خانم عبدی عنوان پنجمی آسیا را کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی