Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@16:47:13 GMT

فیلمی با بازی مریلا زارعی و بهروز شعیبی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۳۱۷۴

فیلمی با بازی مریلا زارعی و بهروز شعیبی

حسین دارابی هم اکنون دومین فیلمش را نیز با حمایت حوزه هنری با عنوان «صورت فلکی» جلوی دوربین برده است.

به گزارش قدس آنلاین، حسین دارابی که سال گذشته نخستین ساخته سینمایی خود را با حوزه هنری تولید کرد، هم اکنون دومین فیلمش را نیز با حمایت این نهاد جلوی دوربین برده است.

این فیلم که با نام اولیه «صورت فلکی» و به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه در اواسط شهریور پروانه ساخت گرفت از مدتی پیش، تولید خود را در سکوت خبری در تهران آغاز کرده تا به چهلمین جشنواره فیلم فجر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شنیده‌ها بهروز شعیبی و مریلا زارعی زوج اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهند و فیلم، مضمونی اجتماعی دارد که با نگاهی زنانه به مقطع مهمی از تاریخ معاصر ایران می‌پردازد.

آثار گذشته دارابی در همکاری با حوزه هنری همواره نشان داده دغدغه‌ها و موضوعات روز اجتماعی برای این کارگردان موضوعیت دارد و پیش بینی می‌شود «صورت فلکی» نیز همچون اثر قبلی این کارگردان «مصلحت»، به سوژه‌ای مهم پرداخته باشد.

به تازگی وزیر ارشاد در بازدید از پشت صحنه پروژه‌های جدید حوزه هنری، تقویت جریان تولید فیلم با معرفی فیلمسازان جوان به سینمای ایران را راهکار رونق سینما عنوان کرد.

منبع: صبا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس برنامه‌های متعددی در سواحل استان بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی برگزار شد.

عبدالله شاهینی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم روز ملی خلیج‌فارس تهیه تابلوی «فرزند خلیج‌ فارس» بود که شامگاه سه‌شنبه از آن رونمایی شد.

وی افزود: این تابلو به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی اثر سیاه قلم تحت عنوان «فرزند خلیج فارس» با حضور مسئولان استان بوشهر در مراسمی در حاشیه خلیج‌فارس رونمایی شد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: این تابلو که مزین به تصویر شهید شاخص سال ۱۳۹۴ شهید نادر مهدوی، سردار بزرگ مقابله با آمریکا در خلیج‌ فارس است در مراسم ویژه‌ای به مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس در ساحل بوشهر با حضور رئیس حوزه هنری استان بوشهر و دیگر مسئولان رونمایی شد.

وی ادامه داد: این اثر به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و توسط فاطمه نیک‌چهر تهیه شده است.

کد خبر 6093865

دیگر خبرها

  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد