Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید هژبری روز چهارشنبه به رسانه ها بیان کرد: تعهد مالی خیرین مدرسه ساز استان سمنان تا بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه‌ساز ۳۱۰ میلیارد ریال بود که از این میزان ۲۶۰ میلیارد ریال محقق شد.

وی ادامه داد:  با پرداخت ۲۶۰میلیارد ریال از تعهد خیرین مدرسه ساز استان سمنان زمینه اتمام ۴۲ طرح نیمه تمام آموزشی فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از مدارس استان سمنان فرسوده و تخریبی است و اولویت نخست خیرین اتمام طرح های نیمه تمام و بهره برداری از آن ها است.

هژبری ادامه داد: جشنواره های خیرین مدرسه ساز به منظور تکریم خیرین و ترویج فرهنگ سازی برای کمک به نظام تعلیم و تربیت استان سمنان برگزار شد.

وی با اشاره به نحوه کمک خیرین اظهارداشت: کمک های خیرین در سطح کلان و خرد صورت می گیرد که سطح کلان شامل ساخت حداقل ۳۰ درصد یک مدرسه و یا پرداخت هزینه ساخت آن از سوی خیرین مدرسه ساز است.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان‌سمنان خاطرنشان کرد: همچنین عموم مردم در قالب طرح های مختلف مانند طرح «آجر به آجر» با پرداخت مبالغ اندک در امر ساخت مدرسه سهیم هستند.

هژبری ابراز داشت: تهیه تجهیزات و کمک به تعمیر و بازسازی مدارس از جمله فعالیت های خیرین است.

استان سمنان ۱۲۶ هزار دانش‌آموز در ۵۵۰۰ کلاس و ۱۱۰۰ مدرسه با ۹ هزار معلم و شاغل آموزش و پرورش دارد. ۴۱ درصد کلاس‌های درس این استان نیازمند مقاوم سازی و ۳۶ درصد مدرسه‌ها تخریبی است./

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان طرح های عمرانی خیران مدرسه ساز مشارکت های مردمی اعتبارات خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان طرح های عمرانی خیران مدرسه ساز مشارکت های مردمی اعتبارات خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی خیرین مدرسه ساز مدرسه ساز استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری