Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا زارعی جانشین انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان به منظور تشدید مقابله با جرائم قاچاق کالا و ارز، طی یک عملیات  ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

او افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی‌های قضایی انجام شده و بررسی صحت و سقم موضوع به همراه عوامل اداره برق نسبت به بازرسی از محل نگهداری و استفاده دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال اقدام و تعداد ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق ارزش بیش از یک میلیارد ریال که به صورت غیرمجاز با استفاده از برق غیر مجاز راه‌اندازی کرده بودند را کشف که پرونده قضایی آن تشکیل و در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به اینکه استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مستلزم دریافت مجوز از سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط است بنابراین از افرادی که مبادرت به خرید و فروش و نگهداری و راه‌اندازی این دستگاه‌ها کنند درخواست می‌کنیم که اقدامات قانونی را در راستای دریافت مجوز‌های قانونی به عمل آورند تا در آینده در دستگاه قضایی محکوم به پرداخت جرائم سنگین نشوند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران

دریافت 34 MB کد خبر 6089808

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان