Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون پزشکی – ورزشی گفت: سامانه هوشمند وزارت بهداشت تا بیستم آماده می‌شود اما فدراسیون‌ها باید خودشان ساز و کار حضور تماشاگران را فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا نوروزی درباره ورود هواداران به استادیوم اظهارداشت: من از خبرگزاری‌ها و دوستان صدا و سیما گلایه دارم که وقتی اتفاق خوبی می‌افتد چرا کنکاش می‌کنند که این اتفاق خوب رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی گفت: وزارت بهداشت به دنبال این است با تلاش‌هایی که صورت گرفته به ویژه واکسیناسیون، وضعیت جامعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به وضعیت طبیعی و نرمال برگردد. بخشنامه‌ای امروز و فردا دریافت می‌کنیم مبنی بر اینکه افراد می‌توانند به باشگاه‌ها و اماکن ورزشی مراجعه کنند، حالا این مراجعه می‌تواند برای ورزش یا دیدن مسابقات به عنوان تماشاگر باشد. 

نوروزی ادامه داد: فوتبال ساز و کار خودش را دارد چون قوانین این رشته متفاوت است. در بازی با کره جنوبی شاهد بودیم منعی برای حضور تماشاگران وجود نداشت اما یکسری مسائل وجود دارد که باید دیده شود مثل بلیت فروشی، چون حضور تماشاگران فوتبال با سایر رشته‌های ورزشی تفاوت دارد. ما آرزو داریم تماشاگران خیلی راحت در ورزشگاه ها حضور داشته باشند. 

وی درباره اینکه الان همه باشگاه‌ها باز هستند، خاطرنشان کرد: خیر اینطور نیست مانند زورخانه‌ای به خاطر فضای بسته‌ای که داشتند باز نبودند. با رعایت پروتکل‌ها و کنترل کارت واکسن باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند. 

رئیس فدراسیون پزشکی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تماشاگران از چه زمانی بتوانند وارد ورزشگاه شوند، تصریح کرد: وزارت بهداشت گفته سامانه هوشمند تا بیستم آماده می‌شود در این صورت مشکلی از سوی وزارت بهداشت نیست و فدراسیون‌ها باید برای رشته‌های خود ساز و کار لازم را فراهم کنند تا بتوانیم شاهد حضور تماشاگران در سالن ها و ورزشگاه ها باشیم. امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد چون شرایطی که به خاطر کرونا داشتیم از نظر روحی و جسمانی تاثیر سوئی روی هم وطنان و به ویژه تماشاگران داشته است.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: غلامرضا نوروزی غلامرضا نوروزی فدراسیون پزشکی ورزشی حضور تماشاگران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟