Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مهدی مودی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب تمامی امر تربیت کودکان از صفر تا ۶ سال از مهدکودک‌ها تا پیش دبستانی به صورت یکپارچه به وزارت آموزش و پرورش سپرده شده است.

بیشتر بخوانید 

مشارکت ۹۲ درصدی دانش آموزان خراسان شمالی در دریافت واکسن

او ادامه داد: تشکیل سازمانی تحت عنوان سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اولین گام در این راستا بود و در هر استان کارگروهی تحت عنوان کارگروه انتقال با حضور مسئولان آموزش و پرورش هر استان و دو نماینده از بهزیستی تشکیل شد و آموزش و پرورش تمام موارد را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودی گفت: از آنجایی که شکل‌گیری شخصیت کودکان از همان دوران مهد و پیش دبستان اتفاق می‌افتد کیفیت آموزش در این سنین اهمیتی دوچندان می‌یابد.

او بیان کرد: در استان ۳۶۸ مهدکودک وجود دارد که تمامی آن‌ها به این اداره کل واگذار شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهد های کودک آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، نویدبخش آینده روشن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور با تبریک دوازدهم اردیبهشت، روز معلم، یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامیداشت.

مدیر آموزش و پرورش کیش در پیام خود آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می‏نویسند

معلم، پرچم دار علم و دانش، پیام آور سعادت انسان‌ها، پرورش دهنده نسلی متعهد، خلاق، پویا، اندیشمند و آینده ساز و نوید بخش آینده‌ای روشن برای کشور است. روز معلم، روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است.

گرامی می‌داریم یاد و خاطره بزرگ معلم انقلاب اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری و فرصت را مغتنم شمرده تا گل سپاس را تقدیم به معلمان و مربیانی نماییم که نقش ایمان را بر لوح جان و ضمیر‌های پاک حک می‌کنند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رسانند. اینجانب سپاس خویش را به محضر همه معلمان و مربیان که فرزندان این مرز و بوم وامدارشان هستند ابراز داشته و تلاش‌های بی شائبه تلاشگران عرصه علم و مجاهدان صحنه عمل را ارج نهاده و روز معلم را به تمامی معلمان کشورم، پویندگان راستین وادی علم، معرفت و دانایی، به‌ویژه جامعه فرهیخته فرهنگیان آموزش وپرورش منطقه کیش صمیمانه تبریک عرض نموده و سعادت و بهروزی یکایک آنان را از درگاه پروردگار متعال مسألت می‌نمایم.

امید آن دارم در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دولتمردان و در سالی که مزین به‌نام جهش تولید با مشارکت مردم است، بیش از پیش شاهد رشد، تعالی و بالندگی آموزش و پرورش کشورمان باشیم.

صالح بهرام پور
مدیر آموزش وپرورش منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش

دیگر خبرها

  • معلم، نویدبخش آینده روشن
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی