Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «علیرضا صیاد» افزود: این اعضای شورای شهرهای فردیس و مشکین‌دشت با رأی هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صلاحیت‌شان پس از انتخابات رد شده بود که مدتی پس از حضور در ترکیب شورا کنار گذاشته شدند.

وی اظهار کرد: اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای فردیس و مشکین دشت از سوی هیات اجرایی صورت گرفت که به دنبال آن تعارضاتی در حوزه نظارت نسبت به نتیجه انتخابات به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی فرمانداری فردیس گفت: در نهایت این تعارض‌ها منتج به حذف سه عضو شورای اسلامی شهر فردیس و سه عضو شورای شهر مشکین‌دشت استان البرز شد و بر اساس نظر غایی هیات عالی نظارت بر انتخابات از ورود به عرصه شورای شهر منع شدند.

وی افزود: دیوان عدالت اداری دستور موقتی تعلیق حضور اعضای علی‌البدل و بازگشت برگزیدگان اولیه به ترکیب شورا را در پاسخ به شکایت این ۶ عضو شورای ششم شهرهای فردیس و مشکین‌دشت صادر کرده است.

معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی فرماندار فردیس گفت: در حوزه شهر فردیس مصطفی رشیدی، ابراهیم رنجبر و صابر نالان و در حوزه شهر مشکین دشت، هادی بخشی ، حمید صیادی و فرامرز فرمانی جایگزین اعضای علی‌البدل شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فردیس گفت: به لحاظ حساسیت موضوع و به تشخیص فرماندار فردیس صبح امروز جلسه شورای تامین شهرستان با حضور تمام اعضای شوراهای اسلامی۲ شهر فردیس و مشکین دشت برگزار شد.

صیاد افزود: با نظر اعضای شورای تامین شهرستان اجرای حکم و قانون به عنوان راس همه امور در دستور کار قرار گرفت در فردیس و مشکین دشت مراسم تحلیف این اعضای شوراها انجام شد.

46

کد خبر 1571696

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز فردیس و مشکین دشت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم اهمیتی در حد مرحله اول دارد و چه بسا شاید اهمیت آن بیشتر است چون افراد از میان نامزدهای راه یافته، نصف آنها را راهی بهارستان می‌کنند؛ پس انتخابات مرحله دوم بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی افزود: از همه مردم حوزه‌های انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» دعوت می‌کنم با شور و نشاط خاصی روز جمعه در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و با آگاهی کامل افراد مورد نظر خود را انتخابات کنند چرا که سرنوشت چهار سال قانونگذاری کشور دست این نمایندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6097015

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی