Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مبین علی میر مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: طی روز‌های پیش رو سه قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح احداث بازار خرده‌روشی در فاز اول با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان منعقد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازارچه‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان افزود: راه‌اندازی بازار خرده‌فروشی در بازارچه‌های مرزی می‌تواند نقش مهمی در روند رونق تجارت استان سیستان و بلوچستان و تحول اقتصادی مردم این خطه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که تمام قوانین و موانع دست و پاگیری که در بازارچه‌ها ایجاد شده رفع شود تا شاهد شکوفایی تجارت در مرز‌های سیستان و بلوچستان باشیم؛ در همین راستا کارت‌های بازرگانی که سال‌ها منع فعالیت بود، مجدد در بازارچه‌های مرزی مجوز فعالیت گرفتند.

میر با بیان اینکه اقدامات انجام شده در بازارچه‌های مرزی از بعد زیرساختی و تفاهم‌های دو جانبه بی‌سابقه بوده، بیان کرد: امیدواریم در این مدت با اقدامات انجام شده، بازارچه‌های مرزی نقش محوری را در توسعه استان ایفا کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازارچه های مرزی کالای صادراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان