Web Analytics Made Easy - Statcounter

منطقه ویژه خلیج فارس در 6 ماه نخست سال جاری شاهد انعقاد 12 قرارداد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف به ارزش 900 میلیون دلار بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، «حسن خلج طهرانی» ضمن اشاره به انعقاد 12 قرارداد کلان در شش ماه نخست سال جاری، این اقدامات را گامی بزرگ در راستای ایجاد رونق بیشتر اقتصادی در این منطقه اقتصادی برشمرد و افزود: این قراردادها در حوزه‌ی تولید و بسته‌بندی قیر، تولید شمش سرب و روی، حلال‌های شیمیایی، تولید اسید فسفریک، ورق فولاد، بازیافت و خردایش سرباره، بازیافت مواد آهنی و تولید شمش فولادی، سیلیکون متال، سولفورزدایی از نفت کوره ، بازیافت سرباره و طرح توسعه در یکی از صنایع فولادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلج طهرانی نوع اکثر این قراردادها را اجاره به شرط تملیک و اراضی اختصاصی به پروژه‌های مذکور را بالغ‌بر 160 هکتار عنوان کرد و افزود: در مجموع این 12 قرارداد بیش از900 میلیون دلار سرمایه در 6 ماهه‌ی نخست سال جاری جذب شده است و امیدواریم شاهد این روند درخشان در ادامه سال نیز باشیم و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بتواند باعث ایجاد رونق بیشتر در کشور به‌ویژه منطقه جنوب شود.

وی سرمایه‌گذار را برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر به این منطقه عظیم اقتصادی دعوت کرد و بیان داشت: مناطق ویژه اقتصادی دارای مزایای متعدد برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان هستند و امیدوارم در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» در عمل بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در پایان اضافه کرد: از تمام همکارانم به‌ویژه کارگران خدوم شاغل در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج‌فارس که در شرایط ویژه آب‌وهوایی هرمزگان همچنان در حال کار جهادی هستند، کمال تشکر و قدردانی را دارم و آرزومندم مأموریت سنگینی را که در ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای حرکت در مسیر صحیح فرآیند تولید بر دوش داریم، به‌خوبی انجام دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رونق اقتصادی منطقه ویژه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد