Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@10:31:26 GMT

یک تروریست انتحاری در بغداد به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۴۵۲۹

یک تروریست انتحاری در بغداد به هلاکت رسید

به گزارش فرمانده عملیات بغداد، یک تروریست انتحاری پیش از انجام اقدام جنایتکارانه خود در پایتخت عراق توسط نیروهای امنیتی به هلاکت رسید.

به گزارش منابع رسانه های عراق، فرماندهی عملیات بغداد دیشب (سه شنبه شب) در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور یک مرد مسلح به کمربند انفجاری که برای انجام حمله انتحاری در منطقه «طارمیه» در شمال پایتخت آماده شده بود را شناسایی و به هلاکت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرماندهی در این بیانیه‌ای آورده است که این عملیات پس از شناسایی این تروریست و زیر نظر گرفتن وی و پیگیری حرکات او، انجام شد.

در بیانیه فرماندهی عملیات بغداد آمده است: نیروهای امنیتی عراق در یک عملیات کیفی، با هماهنگی نیروهای وزارت اطلاعات و دیگر سرویس‌های امنیت ملی این کشور که بر اساس اطلاعات دقیق انجام شد، تروریست انتحاری را شناسایی و قبل از اینکه دست به حمله تروریستی بزند، کشته است.

فرماندهی عملیات بغداد نام فرد انتحاری را «بوستان العگیلی» اعلام کرده ولی از وابستگی این تروریست به گروههای خرابکار گزارشی منتشر نکرده است.

عملیات خنثی کردن این حمله انتحاری با همکاری و مدیریت نیروی مشترک اطلاعات وابسته به تیپ 59، لشکر ششم پیاده و گردان امنیت ملی مستقر در شمال بغداد و یکی از گردان‌های سازمان «الحشد الشعبی» در منطقه طارمیه انجام شد.

نیروی الحشد الشعبی دیروز نیز در درگیری با عناصر گروه تروریستی داعش در عراق، بیش از سه نفر از آنها را به هلاکت رساندند.

سازمان الحشد الشعبی و ارتش عراق به همراه سایر دستگاههای امنیتی و پلیس این کشور در سه سال گذشته که شکست گروه تروریستی داعش را اعلام شد، برای پاکسازی تمامی خاک این کشور از این عناصر، به تعقیب و نابودی آنها اقدام کرده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عملیات بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت

منابع پاکستانی از درگیری نیروهای امنیتی با کارگران و کولبران در نزدیکی مرز این کشور با افغانستان خبر دادند که طی آن یک نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، ناآرامی‌ها در منطقه مرزی چمن واقع در ایالت بلوچستان منجر به تشدید تدابیر امنیتی در این منطقه شد.

اعتراض کارگران و کولبران در مرز چمن پاکستان به قوانین جدید این کشور برای سفر به افغانستان و بالعکس شامل داشتن روادید و گذرنامه معتبر بار دیگر تبدیل به تجمع و تحصن معترضان شد.

درپی درگیری معترضان با نیروهای امنیتی پاکستان یک نفر کشته و دست کم ۸ نفر دیگر زخمی شدند. تجمع کنندگان در اعتراض به خشونت مسلحانه نیروهای امنیتی، دست به تحصن زده و جاده اصلی شهر چمن منتهی به شهر کویته را نیز مسدود کردند.

به رغم حضور مسوولان انتظامی و دولتی ایالت بلوچستان برای مذاکره با متحصنین، اوضاع امنیتی در مرز پاکستان با افغانستان همچنان متشنج است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است