Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی اثمری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین غلظت آلاینده‌های جوی نیز طی این مدت در شهرهای بزرگ و صنعتی استان خراسان رضوی به‌خصوص در مشهد مقدس افزایش پیدا می کند به‌طوری‌که در شهر مشهد شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم قرار خواهد گرفت اما از ساعات پایانی فردا با ورود سامانه ناپایدار جوی ابرناکی افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با ورود این سامانه ناپایدار، دما نیز در استان خراسان رضوی کاهش می یابد که از روز جمعه به‌ویژه در نواحی شمالی استان بارندگی رخ خواهد داد که به تدریج به سایر نقاط استان به خصوص نواحی غربی سرایت می کند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین یک درجه زیر صفر تا ۱۵ درجه سلسیوس در نوسان بود گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۷ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اثمری افزود: قوچان با کمینه دمای هوای ۶ درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ بردسکن با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا مشهد وضعيت هوا قوچان شهر مشهد بردسکن سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا مشهد وضعيت هوا تغییرات آب و هوا مشهد وضعيت هوا قوچان شهر مشهد بردسکن سازمان هواشناسی خراسان رضوی دمای هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی