Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@11:14:40 GMT

«آواز بخوان ۲» جشنواره تورین را افتتاح می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۴۷۷۱

«آواز بخوان ۲» جشنواره تورین را افتتاح می‌کند

جشنواره تورین کارش را با یک انیمیشن آمریکایی آغاز می‌کند و همچنین به تجلیل از یکی از ستارگان ایتالیایی می‌پردازد.

به گزارش قدس آنلاین،   پیش‌نمایش بین‌المللی انیمیشن موزیکال کمدی «آواز بخوان ۲» فستیوال فیلم تورین را افتتاح می‌کند که مهم‌ترین رخداد سینمایی ایتالیا برای کارگردان‌های جوان و فیلم‌های مستقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فستیوال دوره امسال خود را بین روزهای بیست‌ و ششم نوامبر و چهارم دسامبر برگزار می‌کند.

گارت جنینگز کارگردان در تورین خواهد بود تا اکران دنباله خود برای فیلم ۲۰۱۶ «آواز بخوان» را همراهی کند. این فیلم داستان یک کوالا به نام باستر با صداپیشگی متیو مک‌کانهی و دوستانش را تعریف می‌کند که می‌خواهند در یک کنسرت اجرا کنند اما باید دوست گوشه‌گیرشان با بازی بونو را راضی کنند به آنها ملحق شود.

شارلوت گینزبورگ بازیگر شناخته‌شده هم در تورین حضور خواهد داشت تا نخستین فیلمی که خودش کارگردانی کرده یعنی «جین اثر شارلوت» را به نمایش بگذارد که درباره مادر مشهورش جین برکین است.

گینزبورگ در فیلم «سوزانا اندلر» ساخته بنوآ جکو کارگردان فرانسوی هم بازی کرده و می‌خواهد آن را به نمایش بگذارد. این فیلم اقتباسی از نمایشنامه مارگریت دوراس درباره زنی در دهه شصت میلادی است که با یک مرد ثروتمند و غیرمتعهد ازدواج می‌کند.

بخش رقابتی تورین از ۱۲ فیلم تشکیل شده که بیشتر آنها نخستین آثار کارگردان‌ها هستند و از اوایل امسال در فصل جوایز شناخته شده‌اند. از جمله این فیلم ها می‌توان از درام کره‌ای «تنهایان» و «دختری درخشان» نخستین ساخته ساندرین کیبرلین بازیگر فرانسوی نام برد.

تورین پارسال به دلیل پاندمی کاملاً به صورت آنلاین برگزار شده بود اما امسال قرار است تبدیل به نخستین فستیوال ایتالیایی شود که از ۱۰۰ درصد ظرفیت صندلی‌هایش بهره می‌برد. ایتالیا از مدتی پیش به سینماها اجازه داده با دریافت اثبات واکسیناسیون، تمام محدودیت‌های جمعیتی را حذف کنند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره تورین ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دبیر جشنواره موسیقی تاک گفت : این جشنواره با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی در حال برگزاریست.

قدسی افزود: جشنواره تاک در چند بخش شامل اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت)، موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات مختلف شعر و موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر همراه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات خواهد بود.

موضوعات کارگاه‌ها شامل پیوند شعر و موسیقی، تاثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و رگلاژ ساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب‌شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه‌نوازی، ریتم‌شناسی و وزن‌خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب‌خوانی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران