Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در رابطه با وضعیت جوی استان اظهار داشت:برای امشب و تا صبح روز پنج‌شنبه جو منطقه نسبتاً آرام است و تنها پدیده‌هایی که  در آسمان استان مشاهده می‌شود، پوشش ابر و افزایش سرعت وزش باد تا بازه قابل ملاحظه  است.

وی افزود: مدل‌ها نشان می‌دهند که از روز پنج‌شنبه شاهد ورود امواج سامانه بارشی نسبتاً سرد به جو منطقه هستیم که بر میزان ابرناکی آسمان می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان گفت: انتظار داریم که از بعد از ظهر روز پنج شنبه و تا پایان وقت روز جمعه این سامانه بارشی با شدت و ضعف بر روی نقاط مختلف استان فعال باشد که طی این مدت علاوه بر ابرناکی و وزش باد شدید لحظه‌ای شاهد بارش رگبار باران و گاهی همراه با رعد و برق خواهیم بود.

وی بیان کرد:  این سامانه بارشی با هوای سرد همراه است و بارش برای مناطق سرد‌سیر کوهستانی، ارتفاعات و گردنه‌ها به شکل برف نمود خواهد داشت اما با توجه به احتمال اینکه بارش‌ها ماهیت رگباری داشته باشند و در یک بازه زمانی کوتاه مدت و در یک نقطه رخ دهند با مخاطراتی همچون اختلال در تردد جاده‌ه‌ای، لغزندگی سطح جاده‌ها، ایجاد روان‌آب‌های سطحی و احتمال آبگرفتگی معابر هم مواجه خواهیم بود .

اکبری افزود: روزهای پایانی هفته هم کاهش دمای روزانه را در سطح منطقه خواهیم داشت و این شرایط ناپایدار هم از جمعه شب از روی جو منطقه خارج می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه بارشی لرستان هواشناسی زینب اکبری ورود سامانه بارشی به لرستان آب گرفتگی معابر لرستان سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی

به گزارش «تابناک»، بر اساس اطلاعات هواشناسی، امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت و برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش پیش‌یینی می‌شود.

همچنین برای فردا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید می‌شود و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

وضعیت جوی هوای تهران

وضعیت جوی هوای پایتخت، آسمان تهران امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • لرستان بارانی می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان