Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز در دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با وی که در دفتر استاندار سمنان انجام شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال و با قدردانی از تلاش و بازرسی‌های انجام‌شده توسط سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی، نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با عنایت به اهمیت مقوله تولید، بیش از دو دهه است که رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتشان بر این موضوع تأکید دارند.

استاندار سمنان با تشبیه تولید به ستون فقرات کشور بیان کرد: توجه و تأکید بر امر تولید، بیانگر اهمیت و لزوم دفاع از ستون فقرات کشور است و بی‌تردید پدیده قاچاق به ستون اصلی کشور، ضربه وارد می‌کند.

هاشمی در تشریح جایگاه و موقعیت استان سمنان عنوان کرد: نزدیکی این استان به مرکز کشور و همچنین وجود جاده ترانزیت در این منطقه، اهمیت استان را دوچندان افزون کرده است.

وی با انتقاد از مجازات‌های تعیین‌شده برای برخی تخلفات در پرونده‌های تعزیراتی گفت: در برخی موارد مجازات تعیین‌شده تخلفات و تأثیرگذاری آن با پرونده‌های مربوطه تناسبی نداشته و لازم است تا خلأ قانونی در این زمینه برطرف شود.

استاندار سمنان با قبول درخواست مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مبنی بر اختصاص زمین برای ساخت اداره تعزیرات شهرستان مهدی‌شهر گفت: با توجه به نظر کارشناسی و میزان موردنیاز، زمین به ادارات استان تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد