Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بجنورد در مجلس گفت:در حال حاضر بانک های خصوصی و دولتی برابر قانون در سال های خشکسالی موظف هستند وام کشاورزان و دامداران را استمهال کنند و از طرفی بخشودگی جرایم نیز داشته باشند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمد وحیدی نماینده بجنورد در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه 19 آبان) قوه مقننه طی اخطاری گفت: اصلاح قانون مجازات اسلامی درخصوص جرایم و قمار سایبری اتفاق بسیار خوبی است، اما در حال حاضر بانک های خصوصی و دولتی برابر قانون در سال های خشکسالی موظف هستند وام کشاورزان و دامداران را استمهال کنند و از طرفی بخشودگی جرایم نیز داشته باشند، اما هم اکنون طبق قانون اساسی عملکرد بانک ها در این زمینه ربا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجلس باید به دولت تذکر دهد که تمام شعبات بانک ها به این قانون عمل کنند. مردم در شرایط فعلی با مشکلات زیادی مواجه هستند و امکان پرداخت وام های خود را ندارند، از طرفی قانون اجازه داده که وام کشاورزان استمهال شود. بانک مرکزی باید دستورالعمل هایی که صادر می کند را پیگیری کند تا به درستی اجرا شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: مشکلات بانکی کشاورزان موضوع درستی است که مدیریت بحران باید هنگام بررسی لایحه بودجه به این موضوع توجه کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌

تین نیوز

۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه به رهبر معظم انقلاب درخواست کردند:  بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌.

به گزارش تین نیوز، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌ سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های مس، فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند؛ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!