Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@08:56:20 GMT

ارزان‌ترین مدل لپ تاپ سرفیس رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۵۲۴۵

ارزان‌ترین مدل لپ تاپ سرفیس رونمایی شد

مایکروسافت برای به چالش کشیدن کروم بوک گوگل در بازار آموزش، ارزان‌ترین مدل لپ تاپ سرفیس را به همراه نسخه جدیدی از نرم افزار ویندوز که ویژه مدارس طراحی شده است، رونمایی کرد.

قیمت لپ تاپ سرفیس SE با صفحه ۱۱.۶ اینچی و ۱۶ ساعت عمر باتری،  از ۲۴۹ دلار شروع می شود. شرکای مایکروسافت شامل ایسر و دل هم با استفاده از ویندوز ۱۱ SE – ورژنی از جدیدترین نسخه نرم افزار مایکروسافت که برای مدارس طراحی شده است - لپ تاپهای جدیدی برای مدارس خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این برنامه رقابت با کروم گوگل است که در فضای بازار آموزش آمریکا پیشتاز است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مایکروسافت تلاش کرده است قیمت دستگاههای سرفیس را پایین بیاورد و با شرکایش روی نوت بوک ارزان قیمت ویژه کلاسهای درس همکاری کرده است. مدارس به میزان فزاینده دستگاه کروم بوک گوگل را برای استفاده دانش آموزان انتخاب می کنند و در نتیجه شمار دانش آموزان آمریکایی که با سیستم عامل و برنامه های آفیس این شرکت در مقایسه با ویندوز و آفیس مایکروسافت آشنایی دارند، رشد کرده است.

مایکروسافت قصد دارد لپ تاپ SE را از طریق فروشندگان آموزشی به مدارس عرضه کند و مصرف کنندگان عادی و شرکتها نمی توانند این لپ تاپ را سفارش دهند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون