Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از ۲۲ آبان تا چهارشنبه ۱۰ آذرماه امسال است، روزانه یک مدیر در سامانه سامد برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان حضور مدیران در یک نوبت ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند و فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری ، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.  

سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد . 

بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند.

جدول تاریخ حضور مدیران در مرکز ارتباط مردم و دولت  (سامد) مازندران در نیمه دوم آبان و نیمه نخست آذرماه امسال به شرح ذیل است:

ردیف مدیر پاسخگو ساعت حضور ایام هفته  تاریخ ۱ مدیرکل آموزش و پرورش    ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۲ رییس دانشگاه علوم پزشکی    ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۳ مدیر امور شعب بانک مسکن     ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دوشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۴ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی     ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ چهارشنبه  ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ ۵ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران    ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ شنبه  ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ۶ مدیرکل بنیاد مسکن    ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ۷ مدیرعامل شرکت مخابرات     ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دوشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۸ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری     ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۹ مدیرکل دفتر فنی استانداری     ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۰ مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی     ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ یکشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ۱۱ مدیر امور شعب بانک سپه     ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دوشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ۱۲ رییس سازمان جهاد کشاورزی    ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

برچسب‌ها ساری ایرنا استانداری مازندران مازندران سامد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری ایرنا استانداری مازندران ساری ایرنا استانداری مازندران مازندران سامد ۹ ۳۰ تا ۱۱ ۳۰ سامانه سامد حضور مدیران ۱۴۰۰ ۰۹ ۱۴۰۰ ۰۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰ معلم و مدیر نمونه ناحیه ۱ آموزش و پرورش اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ اصفهان گفت: علاوه بر تخصص و شایستگی‌های عمومی از جمله تسلط به تدریس دروس و شیوه کلاس داری و مدرسه داری، ملاک‌های اخلاق، تواضع و رضایت اولیا و دانش آموزان هم در سنجش و انتخاب معلمان و مدیران این ناحیه دیده شده است.
علی اصغر مومنیان افزود: این معلم و مدیران منتخب در سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر هم دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حدود هزارو ۵۰۰ معلم در ناحیه ۱ آموزش و پرورش اصفهان، تدریس بیش از ۲۸ هزار دانش آموز دختر و پسر در دوره‌های مختلف تحصیلی را در ۱۱۳ واحدآموزشی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰ معلم و مدیر نمونه ناحیه ۱ آموزش و پرورش اصفهان
  • تشدید بارش‌های بهاری در آسمان مازندران
  • سامانه جدید بارشی فردا به مازندران می‌رسد
  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران
  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران