Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر زمان که شخصی گفت دیگر تعداد فالوور در اینستاگرام تاثیری ندارد... - اخبار بازار -

هر زمان که شخصی گفت دیگر تعداد فالوور در اینستاگرام تاثیری ندارد و همه چیز بر پایه‌ی محتوایی است که ارائه می‌دهید، سعی کنید که تا جایی که می‌توانید از شخص مورد نظر دور شوید! این افراد که چنین ادعایی دارند، در خفا دست به هر کاری می‌زنند تا تعداد فالوورهای خود را به هر قیمتی که شده افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه بهتر است که شما انجام این کار به وسیله‌ی خرید فالوور از سایت‌های معتبر انجام دهید. دیجی فالوور و گلد فالوور دو سایت عالی در زمینه‌ی خرید فالوور هستند. در این نوشته و در طی یک مقایسه تشریح می‌کنیم که کدام یک از آن‌ها گزینه‌ی بهتری برای افزایش دادن تعداد فالوورهای یک پیج اینستاگرامی هستند.

چرا باید فالوور اینستاگرام بخریم؟

همانطور که گفتیم اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که فکر می‌کنید تعداد فالوورهای اینستاگرام دیگر چندان اهمیتی ندارند، بهتر است بگوییم که سخت در اشتباهید. تعداد دنبال کننده‌های پیج هنوز هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در آینده نیز به همین ترتیب است. به جد می‌توان گفت افرادی که وارد یک پیج می‎شوند، بعد از یک نگاه اجمالی به بیوگرافی پیج، توجهشان به سوی تعداد فالوورها جذب خواهد شد و اگر تعداد آن زیاد باشد، فرایند اعتماد کردن با سرعت بیشتری انجام می‎شود.

از سویی دیگر تعداد فالوورها اگر به اندازه‌ی کافی باشند، راه برای ورود به اکسپلور هم بسیار هموارتر می‎شود. چرا که فالوور بیشتر در نهایت به لایک، کامنت و تعامل زیاد ختم می‎شود و این دقیقا راهی است که می‌تواند یک پیج اینستاگرامی را به سوی اکسپلور روانه کند.

چرا باید به دنبال سایت خوب برای خرید فالوور باشیم؟

حقیقت این است که شما با یک جست و جوی ساده می‌توانید لیست بلندبالایی از وبسایت‌های فروشنده فالوور را پیدا کنید. اما نمی‌توان به تمام این سایت‌ها اعتماد کرد. چرا که فالوور هم مانند هر محصول دیگری کیفیت خوب و بد دارد. ممکن است برخی از افراد سودجو به جای فالوور واقعی و باکیفیت، فالوور فیک و تقلبی به شما تحویل دهند. استفاده از فالوورهای فیک نه تنها منجر به رشد یک پیج نخواهند شد حتی ممکن است از طرف اینستاگرام بد شود. در نتیجه خیلی مهم است که یک سایت معتبر و قابل اطمینان برای خرید فالوور در نظر داشته باشیم.

دیجی فالوور و گلد فالوور دو تا از بهترین سایت‌های در حال حاضر در زمینه‌ی  خرید فالوور  هستند. در ادامه به ویژگی‌های هر کدام از سایت‌ها اشاره خواهیم کرد و در نهایت هم تصمیم می‌گیریم که کدام یک گزینه‌ی بهتری برای خریدن فالوور اینستاگرام هست.

 

بررسی عوامل مهم

برای خرید فالوور، سایت مد نظر باید از یک سری ویژگی‌ها برخوردار باشد. در این قسمت این ویژگی‌ها را شرح خواهیم داد.

سادگی کار با سایت: سایتی که برای خرید فالوور انتخاب می‌کنید باید دارای رابط کاربری ساده‌ای باشد. یعنی بتوانید به راحتی وارد بخش‌های گوناگون شده و فرایند ثبت و پرداخت به آسانی صورت گیرد. دو سایت دیجی فالوور و گلد فالوور هر دو رابط کاربری خوبی دارند و افراد مبتدی هم به راحتی می‌توانند فالوور یا سایر محصولات را خریداری کنند.

ارائه فالوور واقعی: قضیه واقعی یا فیک بودن فالوور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. فالوورهای فیک که اصولا عکس پروفایل یا نام و پست خاصی ندارند به راحتی توسط اینستاگرام شناسایی شده و حذف می‎شوند. همچنین این اکانت‌ها از آنجایی که هیچ شخصی در حال استفاده از آن‌ها نیست در نتیجه منجر به افزایش تعامل موجود در پیج نمی‎شوند. این در حالی است که فالوورهای واقعی می‌توانند لایک کنند، کامنت بگذارند و ری‎اکشن نشان دهند. طبق بررسی‌های ما سایت دیجی فالوور دارای فالوورهای واقعی و فعالی است و بعد از آن فالوورهای سایت گلد فالوور قرار می‌گیرند که در سطح کیفی کمتری قرار گرفته اند.

فروش فالوور با قیمت پایین: سیاست برخی از صاحبان کسب و کارها این است که سود بالایی را از خریداران اندک به دست آورند. اما برخی از کسب و کارها مانند دیجی فالوور و گلد فالوور ترجیح می‌دهند که به جای این که سود بالایی از هر فروش داشته باشند، تعداد مشتری‌های خود را افزایش دهند. دو سایت گلد فالوور و دیجی فالوور هر دو در زمینه خرید فالوور اینستاگرام در یک سطح از لحاظ قیمت قرار دارند و منصفانه عمل کرده‌اند. آن‌ها قیمت را تا آنجایی که به کیفیت محصولات لطمه نخورد، پایین آورده‌اند.

تخصصی بودن: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت خوب برای خرید فالوور این است که به صورت تخصصی روی شبکه‌ی اجتماعی مد نظر کار کند. برای مثال اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستید، به دنبال سایتی باشید که تمام محصولات آن مربوط به اینستاگرام است. برای مثال سایت دیجی فالوور تمام تمرکزش روی اینستاگرام است. این در حالی است که گلد فالوور در رابطه با سایر شبکه‌های اجتماعی هم کار می‌کند.

پشتیبانی کامل از مشتری‌ها: هر خریدی هر چند کوچک می‌تواند با یک یا چند مشکل مواجه شود. برای جلوگیری از این اتفاق سایتی را انتخاب کنید که پشتیبانی کاملی از مشتریان داشته باشد. هر دو سایت دیجی فالوور و گلد فالوور در این زمینه بازدهی قابل قبولی داشته اند. کارمندان این دو مجموعه همگی مجرب و کارکشته در زمینه‌ی بازاریابی اینستاگرام بوده و می‌توانند راهنمایی‌های خوبی در زمینه‌ی خرید محصولات و مسائل بعد از آن را به مشتریان ارائه کنند. حس وجود یک پشتیبان باعث می‎شود که مشتری‌ها با خیال راحت‌تری محصول مد نظر را خریداری کنند.

نتیجه نهایی

می‌توان اینطور بیان کرد که دو سایت دیجی فالوور  www.digi-follower.com  و گلد فالوور در یک سطح از کیفیت قرار دارند. اما اگر کمی ریزتر شویم مشاهده می‌کنیم که فالوورهایی که سایت دیجی فالوور ارائه کرده است، در سطح بالاتری از تعامل و واقعی بودن قرار گرفته‌اند. این موضوع احتمالا به تخصصی بودن این وبسایت در زمینه‌ی خدمات مربوط به اینستاگرام هم هست. بنابراین اگر به دنبال خرید فالوور با کیفیت بسیار بالا هستید احتمالا ساید دیجی فالوور گزینه‌ی مناسب‌تری برای شما خواهد بود. اما از لحاظ عوامل دیگری مانند پشتیبانی و سادگی کار با سایت، هر دو در یک رده جای گرفته‌اند. این خود شما هستید که با توجه به نیازهای کسب و کار و پیج خود باید انتخاب کنید که از کدام سایت بهره ببرید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فالوور اینستاگرام سایت دیجی فالوور برای خرید فالوور ی خرید فالوور تعداد فالوور زمینه ی ویژگی ها سایت ها دو سایت یک پیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی

به گفته یکی از مددجویان عده‌ای از آنها سال گذشته از طریق اداره بهزیستی اقدام به خرید کولر گازی کرده اند، اما در حال حاضر قرار شده به جای کولر گازی کولر آبی تحویل دهند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خسته نباشید، سال گذشته اداره بهزیستی مبلغی بابت تحویل کولر گازی از مددجویان خود دریافت کرد و قرار بر این بود پنجاه درصد مبلغ از مددجویان یعنی هفت میلیون و پانصد هزار تومان و پنجاه درصد هم برعهده اداره باشد ولی بعد از گذشت هفت ماه چند وقت است که نامه‌ای از طرف اداره بر روی کانال‌های خبری گذاشته شده که یا کولر آبی تحویل داده می‌شود یا برای برگشت پول مددجویان اقدام کنند، درصورتی که اگر مددجویان برای خرید کولر به صورت قسطی اقدام می‌کردند الان تمامی اقساط آن به پایان رسیده بود در ضمن سال قبل می‌شد  با پانزده میلیون کولر خرید، ولی الان نزدیک به سی میلیون شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید.  باتشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است
  • حواله علی پی
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها