Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@00:29:20 GMT

کرونا فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۵۵۰۲

کرونا فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی است

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلسله، گفت: کرونا و در خانه ماندن و پرهیز از حضور در تجمعات، فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین افراد جامعه است که باید با برنامه‌ریزی مناسب از آن نهایت استفاده را برد.

روح‌الله زمانیان، امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلسله، اظهار کرد: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده‌ای را برای جامعه به وجود آورده مسئولان فرهنگی موظفند تا با فراهم کردن شرایط مناسب، فرهنگ کتابخوانی را در این ایام ترویج دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از نیازهای مهم جامعه امروز است که تقویت و توسعه آن به توجه همگانی و برنامه‌ریزی جامع نیاز دارد.

زمانیان تأکید کرد: توجه به فرهنگ کتابخوانی نباید فقط به مناطق شهری محدود شود بلکه می‌توان با توسعه امکانات در مناطق روستایی و استفاده از کتابخانه‌های سیار، ساکنان این مناطق را بیش از گذشته با کتاب و کتابخوانی مأنوس کرد.

در این جلسه بر برگزاری مناسب و شایسته برنامه‌های هفته کتابخوانی و جشنواره شعر رضوی در شهرستان تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته کتابخوانی کتاب ترویج کتاب و کتابخوانی کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی نمایشگاه‌ ایران اکسپو فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، گرچه تعدادی از آنها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

غلامعلی حیدری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و بازدید از غرفه استان اظهار کرد: حضور در این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های استان و محصولاتی که در قالب زنجیره ارزش قرار گرفته‌اند، است.

وی افزود: باید محصولات دیگر در زنجیره ارزش قرار گیرند تا از این طریق اشتغال ایجاد شود.

حیدری تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است گرچه تعدادی از آن‌ها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محور نمایشگاه زنجیره‌های ارزش است، بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به صورت علمی روی بحث بادام و آبزیان کار کرده است که می‌توان این اقدام را گسترش داد تا در امر صادرات و ایجاد اشتغال موثر واقع شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است