Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روزنامه واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در آمریکا در حال افزایش است.
به گزارش خبرگزاری آریا، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در آمریکا در حال افزایش است. افزایش شدید مرگ و میر ناشی از استفاده از مواد مخدر
در این گزارش آمده است: کیت هامفریس محقق بخش اعتیاد در دانشگاه استنفورد درباره تعداد مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در آمریکا بین ماه مارس سال 2020 تا مارس سال 2021 می‌گوید: "حدود صد هزار نفر جانشان را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر زمان که به این ارقام نگاهی می‌اندازم شوکه می‌شوم. " این رقم، 30 درصد بیشتر از دوره 12 ماهه قبلی است و یک رکورد محسوب می‌شود و باید هم شوکه کننده باشد.
بدین ترتیب، دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا باید اقداماتی را به منظور کاهش بحرانی که در حال متلاشی کردن خانواده‌ها و جوامع است، انجام دهد.
هاویر بسرا وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا یک طرح متشکل از چهار بخش را ارائه کرده است که شامل در پیش گرفتن اقداماتی برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر از طریق محدود کردن روند تجویز نامناسب مواد مخدر و همچنین کاهش مصرف بیش از اندازه این مواد از طریق تأکید بر تکنیک‌های کاهش آسیب و مضرات است.
این اقدامات شامل حمایت دولت فدرال از روند توزیع سرنگ‌های تمیز و تجهیزات آزمایشی به منظور بررسی وجود ماده مخدر فنتانیل در دارو‌هایی است که در خیابان‌ها به فروش می‌رسند.
بسرا در مصاحبه با ان پی آر NPR در ارتباط با تصمیم برای در پیش گرفتن سیاست‌هایی که در گذشته با مقاومت مواجه شده است، گفت: "ما حاضریم اقداماتی انجام دهیم که عقاید و تمایلاتمان اجازه نمی‌داد در گذشته این اقدامات را انجام دهیم. "
ارائه چنین حمایتی از مصرف کنندگان مواد مخدر مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا گفته می‌شود سبب ترغیب روند استفاده از مواد مخدر غیرقانونی می‌شود.
اما داده‌ها و اطلاعات نشأت گرفته از برنامه‌هایی که توسط گروه‌های غیر دولتی و مردمی در آمریکا و سایر کشور‌ها در جهان اجرا می‌شوند، نشان می‌دهد راهبرد کاهش آسیب در کاهش نرخ مرگ و میر و انتقال بیماری‌ها مؤثر است. حق با دولت است که با افراد معتاد کمتر همانند مجرمان و بیشتر شبیه به افراد نیازمند درمان رفتار می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مواد مخدر آمریکا مصرف بیش از اندازه مرگ و میر ناشی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار لطف‌الله دارابی صبح پنجشنبه در جلسه شورای مواد مخدر کردستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۶ معتاد متجاهر در استان جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد داده شدند.

وی بیان کرد: از تعداد معتادان متجاهر جمع‌آوری شده در استان طی سال جاری ۲۲ نفر آنها سابقه سرقت و ۱۰۰ نفر از این افراد نیز سابقه تکرار نگهداری دارند.

وی یادآور شد: در سال گذشته نیز ۲ هزار و ۵۶ معتاد متجاهر در استان جمع آوری به به کمپ‌های نگهداری و ترک اعتیاد استان تحویل داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان به آماری از کشف مواد مخدر در سال جاری پرداخت و گفت: امسال ۱۹۸ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

دارابی اذعان کرد: سال گذشته هزار و ۲۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و سه هزار و ۸۶۱ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی همچنین از منهدم شدن هشت باند مواد مخدر در استان خبر داد و بیان کرد: در مجموع سال قبل سه هزار و ۹۴۶ پرونده تشکیل شد و ۱۵۹ دستگاه متخلف در رابط

وی از دستگیری ۵۲۳ توزیع کننده مواد مخدر در استان طی سالجاری خبر داد و بیان کرد: این رقم نسبت به سال قبل ۹ درصد رشد داشته است.

کد خبر 6094897

دیگر خبرها

  • چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی