Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،احمد علی ریاحی سرپرست امور برق شهرستان زابل با بیان اینکه ۲ کیلومتر شبکه روشنایی معابر نیز طی این پروژه احداث شد اظهار داشت: طی یک اقدام جهادی توسط پرسنل امور برق این شهرستان ۴۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در شهرعلی اکبر از توابع شهرستان زابل تا پایان آبان ماه سالجاری نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ریاحی افزود:این اقدام عملیاتی با هدف کسب رضایت شهروندان، تسهیل و تسریع در تردد وسایل نقلیه، کاهش حوادث و سوانح عمومی، ایجاد محیطی مناسب برای تردد شبانه و افزایش امنیت و رفاه شهروندان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای انجام این پروژه بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال است.

سرپرست امور برق شهرستان زابل بیان کرد: پرسنل این امور همچنین کار اصلاح و تعمیرات ۲۵۰ چراغ روشنایی معابر این منطقه را نیز انجام داده اند.

وی اظهار داشت: با انجام این اقدام جهادی حدود ۶۰۰ خانواده شهر علی اکبر از نعمت روشنایی پایدار بهره‌مند خواهند شد.
سرپرست امور برق شهرستان زابل نقش مهم مردم در حفظ و نگهداری چراغ‌های روشنایی معابر را مهم دانست و افزود: طبق قانون، ساخت و تعمیرات شبکه روشنایی معابر درون شهری بر عهده سازمان شهرداری، برون شهری در حوزه راه و شهرسازی و حوزه روستایی بر عهده دهیاری‌های هر منطقه است.

ریاحی بیان کرد: شهروندان گرامی که درخواست اعلام مشکل روشنایی معابر دارند می‌توانند از طریق اپلیکیشن «برق من» و همچنین سامانه هوشمند مراکز اتفاقات «هما» ۱۲۱ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی روشنایی معابر روشنایی معابر شهرستان زابل امور برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل