Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان و اعضای کادر فنی و مدیریت باشگاه سپاهان در مراسم ختم و تشییع هوادار فقید این تیم حاضر شدند.

به گزارش ایلنا، خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مراسم تشییع و ختم محمد طاها یوسفی حضور پیدا کردند و با خانواده این شادوران ابراز همدردی کردند.

۱۶ و ۱۷ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ مراسم تشییع و مجلس ختم شادروان محمد طاها یوسفی هوادار طلایی‌دل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گلزار شهدای رهنان و مسجد امام حسین این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از جمله محرم نویدکیا سرمربی ، محمود کریمی و فرهاد بهادرانی و مجتبی توتونی مربیان تیم فوتبال، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال، سید محمدرضا حسینی، رضا میرزایی، علی کیخسروی، سجاد شهباززاده بازیکنان تیم فوتبال، اسماعیل پناهنده مدیر ورزش کارگری، شهاب شکل آبادی مدیر فرهنگی، محمد حسن جهانگیری رئیس امور هواداری، پرسنل باشگاه و جمعی از هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

در این مراسم خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن عرض تسلیت برای بازماندگان این مرحوم صبر و برای روخ این شادروان رحمت و غفران الهی را مسئلت نمودند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ