Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات فوتبال تهران از مخالفت با برگزاری دیدار پیکان و ذوب آهن در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد

بازی پیکان مقابل ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار نمی شود.

به گزارش طرفداری، عباس تیموری در مورد درخواست باشگاه پیکان برای برگزاری دیدار معوقه این تیم مقابل ذوب آهن در ورزشگاه انقلاب کرج به فارس گفت:

با این موضوع موافقت نمی‌کنیم، زیرا لیگ برتر ایران حرفه‌ای است و باید به قوانین آن احترام بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری در خصوص اینکه دلیل این درخواست پیکان نارضایتی کادر فنی این تیم از زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس مطرح شده است، توضیح داد:

باشگاه پیکان می‌توانست زودتر این موضوع را پیش بینی کند و با مسئولان ورزشگاه، شهرداری شهر قدس و... برای مطلوب کردن وضعیت زمین هماهنگی‌های لازم را انجام بدهم. دقایقی قبل با مدیر ورزشگاه شهدا صحبت کردم. به دلیل بارندگی کیفیت زمین تا حدی پایین آمده بود، اما وی گفت در حال حاضر مشکلی وجود ندارد. اگر بخواهیم برای یک یا دو بازی از یک استان به استان دیگر برویم قوانین لیگ حرفه‌ای زیر سؤال می‌رود.

دبیر هیات فوتبال تهران ادامه داد:

اگر ورزشگاه شهر قدس مشکل دارد، تیم پیکان می‌تواند در سایر ورزشگاه‌های استان تهران مثل ورزشگاه دستگردی که اکنون زمین خیلی عالی هم دارد دیدار خود با ذوب آهن را برگزار کند تا بازی تیم تهرانی در خود استان برگزار شود. ما هم هر گونه همکاری را انجام داده و جلسات هماهنگی را در این مورد برگزار می‌کنم، اما اینکه تیمی بخواهد برای برگزاری بازی‌اش از تهران به استان دیگری برود، درست نیست. اگر این گونه باشد باید تیم‌های پایه پیکان هم بازی‌های خود را در البرز برگزار کنند. نمی‌توان یک بام و دو هوا رفتار کرد.

تیموری افزود:

شاید این مسائل سبب شود تیم‌ها دنبال ساخت ورزشگاه اختصاصی بروند. باشگاه پیکان و مجموعه ایرانخودرو تمکن مالی مناسبی دارند و می‌توانند مجموعه‌ای خوب را افتتاح کنند تا این گونه به مشکل نخورند. در این حالت بازیکنان و کادر فنی پیکان هم می‌توانند در زمین خوبی بازی کنند. لیگ حرفه‌ای یعنی هر تیمی دارای ورزشگاه اختصاصی باشد تا از آن برای بحث‌هایی مثل برگزاری تمرین، تبلیغات محیطی، بلیت‌فروشی، به بهترین شکل استفاده کنند.

تیموری گفت:

تغییر استان محل برگزاری بازی پاک کردن صورت مسأله است و مدیران مجموعه ایرانخودرو بیشتر به فکر استارت احداث یک ورزشگاه با کیفیت باشند تا به مجموعه فوتبال کشور هم کمک کنند. پیکان باشگاهی قدیمی و ریشه‌دار است و حیف است این تیم ورزشگاه اختصاصی نداشته باشد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جنجال چمدان‌ های تیم ملی فوتبال ایران در سفر به لبنان تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی باشد، طارمی به تیم ملی برنمی گردد / ادعای رسانه پرتغالی سرخیو راموس سرانجام به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اضافه شد از آخرین گل مسی در رقابت های لیگ، 6 ماه می گذرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم برنده‌ای نداشت تا کار در وقت اضافه دنبال شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

 

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران