Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در واکنش به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه ما تنها نظاره‌گر ماجرا بودیم، تاکید کرد : این یک دروغ بزرگ است؛ تصاویر منتشر شده به خوبی و به طور گویا و انکارناپذیر صحنه مواجهه را ترسیم کرده است، فاصله ناوهای امریکایی با شناورها و نیروهای ما به کمتر از ۳۰ متر رسیده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم تجلیل از دریادلان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکست عملیات ارتش تروریستی امریکا برای حمایت از سرقت نفت ایران در دریای عمان، با تشریح روند اجرای مأموریت تصرف کشتی حامل نفت سرقت شده ایران در دریای عمان و نحوه رویارویی با ناو ها و شناورهای ارتش رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا که برای حمایت از سارقان دریایی وارد صحنه شده بودند گفت: بر اساس پیش بینی ها و تمهیدات به عمل آمده ما خود را برای اجرای مأموریت بزرگ آماده کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و رصد دقیق و مستمر هنگامی که نفتکش حامل نفت سرقت شده ایران در حدود ۴۰ مایلی مقابل ساحل جاسک و در آب های بین المللی قرار داشت، یگان های منتخب، عملیات تصرف و انتقال نفتکش به آبهای سرزمینی و ساحل کشورمان را آغاز کردند. 

دریادار تنگسیری با اشاره به اقدام امریکایی‌ها در رصد این نفت‌کش و نیز تحرک یگان های عملیاتی نیرو خاطرنشان کرد: با اجرای عملیات هلی برن  و استقرار دریادلان سپاه روی عرشه کشتی؛ ناو های آمریکایی به صحنه نزدیک و در اطراف نفتکش آرایش جنگی گرفتند و با پرواز پهپادها و بالگرد هایشان  برای جلوگیری از اجرای مأموریت ما در حمایت از سارقان نفت در دو نوبت به انجام عملیات پرداختند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی‌ها پس از ناکامی در مرحله اول که با استفاده از دو ناوشکن انجام شد ؛ در مرحله دوم با وارد ساختن سه فروند شناور دیگر به صحنه  تلاش کردند تا بتوانند با ایجاد وحشت بین نیروهای ما ، شرایط را به نفع خود تغییر دهند ، اما با لطف و عنایت الهی و هوشمندی ،صلابت ، اقتدار و شجاعت فرزندان ملت ایران طرفی نبستند و با پذیرش شکست مجبور به عقب نشینی و ترک صحنه شدند.

وی در واکنش به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه ما تنها نظاره‌گر ماجرا  بودیم ،تاکید کرد : این یک دروغ بزرگ است ؛ تصاویر منتشر شده به خوبی و به طور گویا و انکارناپذیر صحنه مواجهه را ترسیم کرده است،  فاصله ناوهای امریکایی با شناورها و نیروهای ما به کمتر از ۳۰ متر رسیده بود. اگر قرار آنها بر نظارت بود می‌توانستند از فواصل دورتر و یا حتی با با کارگیری هواپیماها و پهپادها این کار را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دریادار تنگسیری نفتکش حامل نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • غنیمت جنگی ویژه برای پوتین؛ تانک پیشرفته آمریکایی اسیر شد | فیلم
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!