Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:29:06 GMT

برگزاری دوره آموزش «آلتیوم پیشرفته»

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۵۹۳۴

برگزاری دوره آموزش «آلتیوم پیشرفته»

انجمن علمی مکاترونیک دانشگاه شهید بهشتی، دوره آموزش مجازی «آلتیوم پیشرفته» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "پیاده‌سازی یک پروژه با چند شماتیک و یک شماتیک Main "، "ایجاد Room در شماتیک برای تفکیک قسمت های مختلف"، "استفاده از Parameter برای نسبت دادن به Rule به یک Trace"، "رسم Trace های تفاضلی در Altium Designer"، "استفاده از ابزار Tanning جهت رسم Trace هایی با طول یکسان"، "استفاده از ابزار Interactive Routing برای رسم دسته سیگنال های دیجیتال"، "ایجاد پد اتصال به زمین در "PCB"، "تنظیمات پیاده سازی یک PCB چهار لایه در Stack Layer Manager"، "انواع Via در پیاده سازی چند لایه Through – Blind – Buried)"، "نحوه تخصیص لایه برای پیاده سازی کم نویز"، "استفاده از Shielding و Via Stitching در طراحی PCB"، "نحوه پیاده سازی کتابخانه Data Base در نرم افزار Altium Designer"، "معرفی نرم افزار Altium Concord به عنوان ابزاری برای طراحی سازمانی" و "مروری بر استانداردهای IPC در زمینه طراحی PCB " از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره به آن‌ها پرداخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با ارائه مهندس عماد ضیا خدادادیان ـ کارشناس ارشد الکترونیک در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از روز شنبه ۲۹ آبان ماه، روزهای زوج ساعت ۱۸ تا ۲۰، به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت‌نام از طریق شناسه Novinus_admin @ اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیاده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم