Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم استان یزد یک واحد تولیدی رها شده طیور پس از ۵ سال احیاء و به بهره برداری رسید. خبرگزاری میزان - سید جمال الدین طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم استان یزد بیان داشت: در راستای تحقق شعار سال در ارتباط با تولید و مانع زدایی‌ها پس از بازدید میدانی و بررسی مشکلات، یک واحد رها شده تولیدی طیور پس از ۵ سال احیاء و به چرخه تولید بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حمایت از تولیدات و تولید کنندگان را در پویایی و رونق بخشی تولید و صنعت مهم دانست و اظهار داشت: به منظور افزایش اشتغال و بهبود وضعیت اشتغال و کارآفرینی، با احیاء این واحد تولیدیِ پرورش بلدرجین، ۱۰ نفر مشغول به کار شدند.
طباطبایی افزود: نظر به اینکه صنعت دام و طیور یکی از چرخه‌های اصلی تامین پروتئینی کشور بشمار می‌رود و همچنین با توجه به سرانه مصرف داخلی، تولید دامی، فرآورده‌های دامی و لبنی جزئی از چرخه مهم اقتصادی و صنعت کشاورزی و دامپروری است احیای این نوع واحد‌های تولیدی نقش بسیار مهمی در اقتصاد شهر دارد.
گفتنی است این واحد تولیدی در هر دوره ۴۰ روزه تعداد ۲۰ هزار بلدرچین تولید می‌کند.   بیشتر بخوانید: اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین در حل مشکلات واحدهای تولیدی گره‌گشا بوده‌است   انتهای پیام/ برچسب ها: رفع موانع تولید اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رفع موانع تولید اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی یزد واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی