Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، امیرقلی جعفری در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس چهارشنبه نوزدهم آبان ماه گفت: ما امروز در شرایط خاصی به سر می‌بریم کشور نیاز به انسجام بین حوزه‌های مدیریت فرهنگ اقتصاد و سیاست در بخش داخلی و بهره گیری از فرصت های محیط بین‌المللی را دارد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای دستیابی به انسجام ملی در فرایند برنامه ریزیی که در سطح ملی و منطقه‌ای وفاق و اجماع نخبگان و چرخش نهادینه شده قدرت و رعایت قانونمندی و پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری ارکان دولت و جامعه نسبت به یکدیگر و تقویت سرمایه اجتماعی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق اصل ۴۸ قانون اساسی در بهره برداری از منابع طبیعی و استفاده از درآمدهای ملی در سطح استانها و توزیع فعالیت‌های اقتصادی میان استان‌ها و مناطق مختلف کشور نباید تبعیض در کار باشد به طوری که هر منطقه نیازها و استعداد رشد خود سرمایه و امکانات لازم را در دسترس داشته باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: معیار توسعه نیز باید بر مبنای عدالت باشد چراکه توسعه منهای عدالت خود عامل فروپاشی انسجام ملی است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معیشت مردم و گرانی در بازار فشار های سنگینی را بر مردم مخصوصاً اقشار آسیب پذیر تحمیل کرده اولویت اول دولت باید سامان دادن به این بخش باشد و کمک به سفره مردم مردمی که نجیبانه کار هستند و با تحمل همه سختی‌ها امید به حرکت جهادی دولت انقلابی دارند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سفرهای استانی هیئت دولت تشکر می‌کنم اما انتظار مردم کامل شدن چرخه مدیریت کشور است برای بهره‌مندی بیشتر از این سفرها تاخیر در این جهت موجب خسارت است.

وی افزود جعفری خاطرنشان کرد: جامعه فرهنگیان و بازنشستگان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند رتبه بندی معلمان همسان‌سازی تبدیل وضعیت نیروها کیفیت آموزش سند تحول بخشی از مشکلات آنهاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتظار فرهنگیان مشخص شدن وزیر آموزش و پرورش است وزیری از جنس آموزش و پرورش و درد آشنای با مشکلات و مسائل فرهنگی آن و با تجربه و مورد قبول فرهنگیان است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گرانی معیشت مردم سرمایه اجتماعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای نطق میان دستور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است