Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:55:59 GMT

کمال همچنان در دسته کاورپوش‌های پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۶۳۰۶

با گذشت چهار هفته از لیگ برتر، کمال کامیابی‌نیا همچنان در تلاش برای جلب اعتماد یحیی است.

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که با مصدومیت در اردوی تیم ملی روزهای سختی را با طولانی شدن مدت درمانش پشت سر گذاشت و هفته‌های انتهایی لیگ بیستم و همچنین بازی در پیراهن ایران را از دست داد، انگیره‌های زیادی برای برگشت به میادین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاید علت اصلی دور بودن کمال از تفکرات یحیی در فصل جدید علیرغم اتمام مصدومیت، غیبت او در بخش اعظمی از اردوی پیش فصل باشد. هافبک دفاعی پرسپولیس که از راه دور با پرسپولیس تمدید کرد، روزهای ابتدایی اردوی تیم و بدن‌سازی پیش فصل را از دست داد و باید برای جلب نظر یحیی بیشتر تلاش کند.

 

 

البته یکی از دلایل دیگری که باعث شده یحیی با وجود ضعف مشهود در میانه میدانش همچنان از کمال استفاده نکند، دور بودن او از شرایط بازی است و ریسک کردن روی این بازیکن در بازی‌های پرفشار این هفته‌های پرسپولیس ممکن است منجر به آسیب دیدگی مجدد او شود. این طور که از تمرینات پرسپولیس مشهود است، کمال همچنان در دسته کاورپوش‌ها قرار دارد و راه سختی برای بازگشت دوباره به ترکیب اصلی پیش رو دارد.

 

 البته بدون شک با توجه به طولانی بودن مسابقات لیگ و در پیش بودن جام حذفی و آسیا برای پرسپولیس، گل محمدی روی قدرت هافبک تخریب‌چی تیمش حساب کرده اما باید دید سرانجام شماره 11 قرمزها چه زمانی به تفکرات اصلی یحیی بازمی‌گردد.

کمال الدین کامیابی نیا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور

در هفته سوم مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، شهدای سوادکوه برابر اتحاد ستوان ایلام به نتیجه تساوی ۱-۱ خانگی رضایت داد و عاشوری زاده چالوس با حساب ۴ بر ۲ به میزبانش یادآوران شاهدیه یزد باخت.

ساسان قاسمی هر ۲ گل تیم عاشوری زاده چالوس را در روز غیبت و مصدومیت ۲ مهره کلیدی این تیم یاسر خزایی و منوچهر زاهدی به ثمر رساند.

شهدای سوادکوه با کسب اولین امتیاز در جایگاه چهارم گروه سوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

عاشوری زاده چالوس هم با ۲ امتیاز، رتبه چهارم گروه اول را به خود اختصاص داده است.

هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در این هفته شهدای سوادکوه میزبان آراز بافت نظرآباد است و تیم عاشوری‌زاده چالوس هم مهمان پاریزه کردستان خواهد بود.

مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • شهاب همچنان می‎درخشد/ زاهدی زننده ترسناک‌ترین گل تاریخ آویسپا!
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی