Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان سال قبل با توافق هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، برای اولین بار در لیگ برتر وزنه برداری شرکت کرد و امسال نیز این انتظار می رفت که بار دیگر در سطح اول مسابقات وزنه برداری کشور حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه خوزستان قطب اصلی وزنه برداری کشور به شمار می رود افزود: همان طور که در فوتبال، انتظارها از تیم فولاد بالا است در رشته وزنه برداری نگاه ویژه ای به فولاد می شود لذا سعی کردیم با تیمی در مسابقات شرکت کنیم که در شان نام خوزستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد گفت: تیم های مناطق نفت خیز و ملی حفاری سالیان سال در این رشته فعالیت می کنند اما باشگاه فولاد که تنها در فوتبال سرمایه گذاری می کرد در یکی، ۲ سال اخیر با ورود به وزنه برداری، نشان داده که به دنبال سرمایه گزاری در رشته های المپیکی است.

وی در خصوص رقابت های لیگ برتر وزنه برداری جوانان کشور افزود: رقابت نزدیکی با تیم های عقاب همدان و مناطق نفتخیز جنوب ( قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته) داشتیم که با تلاش بچه ها و دعای خیر مردم موفق به قهرمانی در این پیکارها شدیم. 

رشیدی در ادامه به رکوردشکنی جهانی وزنه بردار تیم فولاد در این مسابقات اشاره کرد و گفت: علیرضا یوسفی در دسته فوق سنگین، با ثبت رکورد ۲۳۸ کیلوگرم در حرکت دوضرب اتفاق بسیار شیرینی را برای خانواده وزنه برداری کشور رقم زد.

وی با اشاره به حضور وزنه برداران خوزستانی در سایر تیم های کشور افزود: گستردگی وزنه برداری استان به حدی است که ۶ وزنه بردار خوزستانی در تیم فولاد نوین آمل، ۲ وزنه بردار در تیم ذوب آهن و سه نفر در تیم عقاب همدان حضور دارند لذا همه وزنه برداران استان پخش شده اند و ما نمی توانیم در یک مقطع زمانی تمام بچه های استان را در یک تیم جمع کنیم.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان گفت: ورزش خوزستان نیاز به یک مدیریت و انسجام داشته تا خون تازه ای به رگ های آن دمیده شود. خوزستان در رشته های انفرادی مظلوم واقع شده که امیدواریم نگاه ویژه ای به آن شود.

تیم وزنه برداری فولاد خوزستان با ۷۳۴ امتیاز به مقام قهرمانی مرحله اول لیگ برتر جوانان رسید، همچنین تیم های زیروه اردبیل با ۷۱۰ امتیاز دوم و مناطق نفتخیز جنوب با ۷۰۵ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

در این پیکارها علیرضا یوسفی وزنه بردار تیم فولاد خوزستان با مهار وزنه ۱۷۶ کیلوگرم یکضرب، ۲۳۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۴۱۴ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست توانست رکورد دوضرب جوانان جهان را به صورت غیررسمی جا به جا کند. 

برچسب‌ها وزنه برداری خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری خوزستان اهواز وزنه برداری خوزستان اهواز فولاد خوزستان وزنه برداری وزنه بردار تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد