Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن ابراز نگرانی شدید خود از اقدام کلمبیا در افتتاح دفتری در شهر قدس، آن را نقض قوانین بین‌المللی دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه کلمبیا به پایبندی‌اش به قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی مشهور است، از اقدام این کشور در بازگشایی یک دفتر  دفتر تجارت و ابتکار در قدس اشغالی ابراز تعجب و تاکید کرد: قدس بخش جدایی‌ناپذیری از سرزمین اشغالی فلسطین است و بازگشایی دفاتر نمایندگی کشورها در این شهر مقدس، نقض قوانین بین‌المللی و تخلف از ملاک‌های اصلی و موضعگیری‌های بین‌المللی حامی راه‌حل دوکشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه در ادامه از کلمبیا خواست از این اقدام که به منزله پاداشی برای اسرائیل و سیاست‌های نژادپرستانه آن و تشویق آن به ارتکاب نقض‌های بیشتر است و این جرائم فرصت‌های برقراری صلح را از بین می‌برند، عدول کند.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی وزارت نوآوری، علوم و فناوری رژیم صهیونیستی، ایوان دوکو مارکز، رئیس جمهور کلمبیا در قدس یک دفتر تجارت و نوآوری را افتتاح کرد و قرار است این دفتر در راستای تقویت همکاری‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه های مشترک و نیز ایجاد فرصت‌های شغلی در دو بخش خصوصی و دولتی کلمبیا و رژیم صهیونیستی فعالیت کند.

رئیس جمهور کلمبیا در مراسم افتتاح این دفتر اظهار کرد: اسرائیل و کلمبیا، به عنوان سومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین از روابط دوستانه و جدی برخوردار هستند که در یک مشارکت استراتژیک برای پیشبرد نوآوری، علوم کاربردی و فناوری منعکس می‌شود.

او افزود: اقتصاد کلمبیا در سال ۲۰۲۱ میلادی ۸.۵ درصد رشد خواهد داشت و این بالاترین میزان در قرن کنونی است، کلمبیا در حال حاضر توان رقابت در زمینه‌های مختلفی را دارد و مساله محیط زیست را در راس اولویت‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين کلمبیا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل نسل‌کشی در غزه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گوستاو پترو، رئیس جمهور کلمبیا شب گذشته در جمع حامیان فلسطین اظهارکرد: ما روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می کنیم.

وی افزود: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آفت کلی نگری به قوانین تجاری
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل نسل‌کشی در غزه
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت