Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-28@23:52:47 GMT

ماجرای عکس جنجالی که عابدزاده منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۶۶۵۳

آنا: ظهر روز گذشته احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی در صفحه اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرد که جمعی از دوستانش کنار او بودند.

نکته جالب این عکس حضور بیژن قاسم‌زاده در کنار احمدرضا عابدزاده است. قاسم‌زاده همان بازپرسی است که در رسیدگی به پرونده اکبر طبری به اتهام ارتشا به ۱۰ سال حبس محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هنوز مشخص نیست که این بازپرس جنجالی آزاد شده یا به مرخصی آمده است.

در ماه‌های اخیر برخی از زندانیان شاخص و معروف که باید در زندان دوران محکومیت خود را سپری کنند بعضاً به مرخصی‌های بدون بازگشت رفته‌اند که بعد از رسانه‌ای شدن موضوع، افراد به زندان بازگشتند. اما درخصوص بیژن قاسم‌زاده معلوم نیست که این فرد با اینکه دوران محکومیتش تازه آغاز شده به چه دلیل بیرون از زندان به سر می‌برد؟


 

پس از انتشار تصاویر بیژن قاسم‌زاده در فضای مجازی، خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد که دیوان عالی کشور این پرونده را به شعبه صادرکننده جهت رفع نقص در پرونده اعاده کرده است و مراحل دادرسی پرونده وی در جریان است.

براساس این گزارش، این متهم بر اساس قانون تا اعلام نهایی نتیجه دادرسی، فعلا با قرار وثیقه آزاد شده است.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: قاسم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش

 به گزارش تابناک، احمدرضا عابدزاده حتی اگر سال‌ها در فوتبال نباشد باز هم چهره‌ای فراموش نشدنی برای فوتبالدوستان ایرانی است. سنگربان اسبق استقلال پرسپولیس و تیم ملی البته یک مزیت ویژه هم در فوتبال ایران دارد و تنها ملی پوش ما در تمام تاریخ ادوار تیم‌های ملی به حساب می‌آید که علاوه بر خودش، پسرش نیز به جام جهانی رفته است و امیر عابدزاده فرزند برومند احمدرضا  را در ۲ جام جهانی روسیه و قطر دیده‌ایم. 
 

احمدرضا عابدزاده روز پنجشنبه با انتشار عکسی از خودش و پسرش در کنار یکدیگر، تولد امیر را به او تبریک گفت و در توصیف پسر فوتبالیستش نوشت: امیرم، تولدت مبارک قهرمان من.

 

دیگر خبرها

  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی