Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:24:08 GMT

5 اشتباه رایج در طراحی سایت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۶۷۶۵

5 اشتباه رایج در طراحی سایت

طراحی سایت برای کسب و کار مخصوص خود می تواند یک ایده عالی باشد. حقیقت این است که طراحی سایت می تواند برای کسب و کار توسعه نیافته شما بسیار مهم تر از آن چیزی باشد که تصورش را بکنید. هنگام اجرای یک کسب و کار آنلاین، قضاوت بازدیدکنندگان از کسب و کار شما همیشه به جزئیات کوچک در طراحی سایت شما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طراحی یک سایت باید به هر نکته ای توجه کرد زیرا ظاهر سایت برای بازدیدکنندگان بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب مهر، مردم فقط برندهای اصلی را دوست دارند و سریع به شما اعتماد نخواهند کرد. اما اگر بتوانید در چند ثانیه اول توجه آنها را جلب کنید، احتمال ماندنشان بیشتر خواهدشد. در نهایت، این جزئیات کوچک هستند که بیشترین تفاوت را ایجاد می کنند. اگر می خواهید یک برند قابل اعتماد و درآمدزا بسازید، این جزئیات باید به دقت اصلاح شوند. بنابراین، ما قصد داریم به برخی از خطاهای رایج طراحی سایت که طراحان وبسایت مرتکب می شوند اشاره کنیم. حتی به عنوان یک طراح، می‌توانید برخی از اشتباهاتی که ممکن است در طراحی شما رخ داده باشد را تشخیص دهید. در ادامه این نکات مطرح خواهند شد.

5 اشتباهی که باعث می شود طراحی وب سایت شما غیرحرفه ای به نظر برسد:

استفاده نادرست از قالب

یک مشکل بسیار رایج در وب سایت هایی با قالب های از پیش طراحی شده، ارتباط بصری بد بین وب سایت و لوگوی شرکت است. رنگ‌های لوگو در هیچ کجای سایت تکرار نمی‌شوند، یا فونت‌هایی روی لوگو که به خوبی با فونت‌های متن استفاده ‌شده در وب‌سایت مطابقت ندارد.

به مشاغل بزرگ توصیه نمی‌گردد از قالب‌ها برای طراحی سایت خود استفاده کنند. اما مشاغل کوچک معمولاً به این الگوها نیاز دارند. بنابراین، اگر در نهایت از این الگوها استفاده می کنید، بهتر است یک طراح را استخدام کنید که بتواند این قالب را با توجه به برند شما سفارشی کند.

استفاده از پس زمینه تاریک

شما باید رنگ پس زمینه وب سایت خود را با دقت انتخاب کنید زیرا بیشترین قسمت سایت را پوشش می دهد. یک پس‌زمینه مشکی بد به نظر می‌رسد مگر اینکه به‌طور حرفه‌ای طراحی شده باشد. شما می توانید به سراغ گزینه‌ای بسیار ایمن‌تر در رنگ سفید یا خاکستری روشن بسیار محبوب بروید. روشن نگه داشتن رنگ طرح بهترین گزینه برای رنگ پس زمینه شماست.

مشکل خوانایی

کپی و مشکلات خوانایی کسب و کار شما را نجات نخواهد داد. با خواندن محتوای کپی یا ناخوانا، مردم در مورد کسب و کار شما درک منفی خواهند داشت. شما باید تمام جزئیات کوچکی را که می‌توانند وب‌سایت شما را غیرحرفه‌ای جلوه دهند، اصلاح کنید، مانند فونت ناخوانا یا پس‌زمینه نامناسب.

ناهماهنگی در طراحی وب سایت شما

شما باید مطمئن شوید که محتوای خود را به طور مداوم در همه پلتفرم ها ارائه می‌کنید. اما بیشتر از این، باید بررسی کنید که آیا محتوای شما با طراحی وب سایت شما مطابقت دارد یا خیر. آیا رنگ لوگوی شرکت شما در وب سایت با رنگ واقعی یکسان است، یا از رنگ های یکسانی در همه جا استفاده می کنید یا فقط آن را با سایر سایه های مشابه هماهنگ می کنید.

به توصیه وب مهر وب سایت کسب و کار شما نیاز به توجه مداوم دارد تا اطمینان حاصل شود که به روز و مطابق با روندهای فعلی و انتظارات مشتری است. اجازه ندهید کسب و کار شما به دلیل یک اشتباه جزئی دچار یک تصویر غیرحرفه‌ای شود، به جزئیات دقت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی سایت وب مهر کسب و کار شما وب سایت شما طراحی سایت پس زمینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعتراف دانشجوی یهودی: دفاعم از صهیونیست ها اشتباه بود!

فیلم| اعتراف دانشجوی یهودی: دفاعم از صهیونیست ها اشتباه بود!

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • فیلم| اعتراف دانشجوی یهودی: دفاعم از صهیونیست ها اشتباه بود!
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی