Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون فنی گمرک ایران گفت: ۱۰۰۰ تن سرم ظرف روز‌های گذشته از گمرک تهران با مجوز وزارت بهداشت ترخیص شد.

مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک ایران  اظهار کرد: متعاقب پیگیری‌هایی که از سوی گمرک ایران در زمینه ترخیص سرم‌ها صورت پذیرفت و حتی موضوع به وزیر بهداشت منعکس شد، وزیر بهداشت دستور بررسی موضوع را صادر کرد و نهایتاً با صدور مجوز‌های قانونی لازم، بیش از ۱۰۰۰ تن سرم از گمرک ترخیص و در اختیار مراکز درمانی و مورد نیاز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارونقی افزود: در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ تن سرم انسانی دیگر که ظرف ماه‌های اخیر به گمرک تهران رسیده و تخلیه شده در انبار مربوط به شرکت انبار‌های عمومی گمرک مزبور وجود دارد که تشریفات گمرکی این سرم‌ها نیز به پایان رسیده و صاحب کالا، به دلیل کمبود فضای انبار شرکت الصاق کننده برچسب سلامت درخواست مهلت ۵ روزه از گمرک برای خروج باقیمانده سرم‌ها کرده که با اعطای این مهلت موافقت شده و بنابراین مابقی سرم‌های دپو شده در گمرک تهران نیز ظرف هفته آتی از گمرک خارج خواهد شد.

معاون فنی گمرک ایران در پایان تصریح کرد: علاوه بر سرم‌های اشاره شده، پیش از این، تشریفات گمرکی بیش یک هزار و ۸۰۰ تن سرم انسانی در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) و تشریفات ترخیص بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تن سرم انسانی از طریق گمرک تهران به صورت حمل یکسره صورت پذیرفته و این سرم‌ها در حداقل زمان ممکن ترخیص شده بود.

 باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گمرک ایران گمرک تهران تن سرم سرم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد

راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این‌که کنسرسیوم توسعه ریلی مجوز قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه را نداشت از آمادگی برای حمل بارهای ترانزیتی این مسیر خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اطلاعیه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران درباره قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه به شرح زیر است؛

علیرغم طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، با توجه به رویکرد توسعه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، راه‌آهن از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود جهت اعزام 10 واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه را اعلام کرد. متاسفانه پس از گذشت 7 روز کنسرسیوم مذکور هنوز مجوز  گمرک را برای ترانزیت واگن‌های مذکور اخذ نکرده است.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران بار دیگر آمادگی خود را جهت حمل این واگن‌ها پس از وصول تاییدیه گمرک اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟