Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@03:38:59 GMT

کمیته انضباطی سرمربی نساجی را نقره داغ کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۷۰۳۹

کمیته انضباطی رای مربوط به یک دیدار از لیگ برتر را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، آرای دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

باشگاه نساجی مازندران به دلیل سو رفتار تیمی (ناشی از شش اخطار) طبق ماده ۵۸ آیین نامه انضباطی به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد (قطعی)

ساکت الهامی سرمربی نساجی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باتوجه به سابقه قبل منجر به اخراج، طبق ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از حضور در تمامی مسابقات تیم خود و ورزشگاه‌های فوتبال کشور محکوم شد (قابل تجدیدنظر)

عادل باباپور مربی نساجی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باتوجه به سابقه قبل منجر به اخراج، بر اساس ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور در تمامی مسابقات تیم خود و ورزشگاه‌های فوتبال کشور محکوم شد (قابل تجدیدنظر)

تیم نساجی مازندران به دلیل مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات، طبق مواد ۵۰ و ۱۱۹ مقررات انضباطی و بخش L از بند ۳ ماده ۶ مقررات انضباطی فیفا به برگزاری چهار جلسه کلاس آموزشی مقررات انضباطی و داوری برای سرمربی و مربی متخلف مذکور تحت نظارت هیات فوتبال استان مازندران محکوم شد (قابل تجدیدنظر)

بیشتر بخوانید: نکونام منصرف شد؛ مربی خارجی در راه تراکتور

انتهای پیام/

برچسب ها: ساکت الهامی نساجی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال نساجی مازندران ساکت الهامی نساجی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در جریان پیروزی تیم نساجی مقابل ذوب آهن اصفهان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم، چون هواداران، مالک تیم ما و همه مردم مازندران خوشحال هستند. نتیجه دلخواهی به دست آوردیم و بلکه به نظرم بازی خوبی را تماشا کردیم. من یک تبریک ویژه و خسته نباشید به مالک باشگاه نساجی جناب آقای حدادیان می‌گویم که همه الزامات را فراهم آورد تا این تیم نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: کسی که هواداران را با هواپیمای شخصی برای دیدن بازی‌ها می‌آورد، بسیار قابل تقدیر است. انشاالله سایه مهندس حدادیان سالیان سال بر سر فوتبال مازندران و ورزش مازندران و ایران مستدام باشد.

رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره حضور نماینده این استان در منطقه سقوط توضیح داد: دیروز شهرداری نوشهر در دقایق آخر نتوانست نتیجه بگیرد ولی این تیم اکنون این فرصت را دارد تا ما سال بعد در لیگ یک، نماینده جدیدی داشته باشیم. تیم‌های دیگر هم تقریبا در جدول ماندنی شدند ولی در استان آنقدر پتانسیل و ظرفیت داریم که انشاالله بتوانیم فوتبال خوب‌تری در استان داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد