Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛منوچهر فلاح،در تشریح این خبر افزود:با توجه به اینکه حملات سایبری امروزه نسبت به گذشته شدت بیشتری پیدا کرده است،بنابراین تقویت تیم های مدیریت حوادث یکی از کارهایی است که باید بیش از پیش به آن اهمیت داد.

وی ادامه داد:از آنجایی که تجربه نشان داده است ناکارآمدی در تیم های مدیریت حادثه می تواند به وخامت اوضاع دامن بزند،بنابراین این امر را بر خودواجب دانستیم تا با برگزاری مانور، میزان آمادگی نیروهای شرکت گاز استان کرمان را سنجیده و به نقات قوت آنها بیافزاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته فلاح این مانور در دو مرحله اجرا شد که مرحله اول توسط حراست شرکت گاز استان کرمان با محوریت حمله در مقر و قطعی آب شرب و مرحله دوم توسط واحد فناوری و اطلاعات این شرکت با محوریت حمله سایبری و قطع سیستم های ارتباطی برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت:از اهداف مهم برگزاری مانور دفاع در مقر نیز می توان به بالا بردن آمادگی و حساسیت کارکنان به ویژه پرسنل حراست،همچنین ایجاد هماهنگی واحدها در مقابل بحران و شرایط اضطراری و شناسایی نقاط قوت و ضعف پرسنل اشاره کرد.

فلاح افزود:خدا را شاکریم که شرکت گاز استان کرمان در رابطه با مدیریت حادثه از آمادگی مطلوبی برخوردار است و تیم های ما به خصوص همکاران محترم حراست امروز نشان دادند در ایجاد نظم و کنترل شرایط بحرانی و اغتشاش به خوبی وارد عمل شده و آمادگی لازم را دارند.

وی در پایان جلوگیری از قطعی گاز و رسیدگی به شکایات و درخواست های مردم شریف استان کرمان یکی از وظایف مهم شرکت گاز استان کرمان دانست و گفت:تلاش همه ی نیروهای شرکت گاز استان کرمان بر این است که با یاری خداوند بتوانیم در این خصوص با تمام توان خدمت رسان همه ی مشترکین عزیز باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان شرکت گاز استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب‌الله با انتشار بیانیه‌های کوتاهی اعلام کرد: در این حمله ترکیبی، مقر فرماندهی نظامی اشغالگران در گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک صهیونیست نشین المناره را با راکت‌های هدایت‌شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار دادیم.

شامگاه جمعه نیز حزب‌الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع و جنگ اراده‌ها بود
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی