Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، هدایت‌الله آویزش امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواستار جدیت و سخت‌گیری مراجع انتظامی در برخورد با کشت خشخاش شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه با اشاره به اینکه هر ساله در زمینه کشت مواد افیونی افرادی شناسایی می‌شوند بدون اعلام تعداد پرونده‌های تشکیل شده در زمینه تخریب ناشی از کشت در منابع طبیعی، گفت: همکاری اداره جهاد کشاورزی برای مقابله با کشت مواد افیونی ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کارشناسان پهنه کشاورزی اعلام کنند کسانی که وسایل کشت افیونی دارند از امکانات و خدمات کشاورزی محروم می‌شوند.

این مسؤول از پارک جنگلی و بافت تاریخی به 2 نقطه کور در سطح شهر دهدشت نام برد و گفت: استعمال مواد، فروش و سرقت در این دو مکان به راحتی انجام می‌گیرد.

آویزش تصریح کرد: دهمین جلسه‌ای که خاموشی این مکان‌ها را به عنوان فرصتی برای امن شدن معتادان و سارقان هشدار دادم اما همچنان خاموشی محض در این اماکن برقرار است.

وی همچنین پارک دشت مازه و دره شور را از دیگر نقاط آسیب‌زا اعلام کرد و افزود: علاوه بر خرید، فروش و استعمال مواد مخدر زمینه بروز آتش‌سوزی هم مهیا شده است.


انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر کشت خشخاش منابع طبیعی محل های نا امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد