Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیمور دولتیاری بیان داشت: در پی اعلام سانحه واقع در مجتمع مسکونی یاس بندرعباس، بلافاصله عوامل گشت کلانتری 16 درخت سبز به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر دختر نوجوان از بلندی طبقه ششم و بالکن مجتمع یاس به دلیل نامعلومی سقوط کرده‌اند و حال وخیمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دولتیاری اذعان داشت: با حضور عوامل اورژانس و بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از بررسی صحنه هر دو سانحه دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که متأسفانه بر اثر این حادثه یک نفر از مصدومان فوت و حال نوجوان دیگر نیز وخیم گزارش شده و تحت درمان می باشد.

فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه با توجه به اظهارات شاهدین صحنه وبررسی‌های اولیه، تا این لحظه احتمال وقوع هرگونه جنایت و خودکشی منتفی می باشد، خاطرنشان کرد: طی بررسی‌های اولیه علت این سانحه، سهل انگاری افراد حادثه دیده و نشستن بر روی بالکن فاقد حصار ساختمان عنوان می گردد.

سرهنگ دولتیاری با تأکید بر اینکه تحقیقات پلیسی در این زمینه جهت پی بردن به زوایای پنهان و نحوه کامل ماجرا در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد، تصریح کرد: گزارش نهایی پس از بررسی های تخصصی و ارائه نظریه پزشک قانونی بصورت تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: سقوط دو دختر بالکن منزل شهرک پیامبراعظم بندرعباس بررسی های اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • شیوه واکنش به نشانه‌های هشدار دهنده خودکشی
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر