Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:31:29 GMT

برگزاری کارگاه پروپوزال نویسی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۷۴۲۴

برگزاری کارگاه پروپوزال نویسی

انجمن علمی دانشجویی فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه الزهرا (س)، کارگاه پروپوزال نویسی را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، یکی از دشواری هایی که دانشجویان، به ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد با آن مواجه هستند، پروپوزال نویسی است. پروپوزال در لغت، به معنی پیشنهاد دادن است و طی آن پژوهشگر، یک نقشه مقدماتی از کاری که می خواهد انجام دهد را با همکاری و زیر نظر اساتید راهنما و مشاور ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی می توان گفت که پروپوزال نویسی، هم یک دانش و هم یک مهارت و البته یک هنر است. دانش پروپوزال نویسی مستلزم دریافت آموزش و کسب مهارت و هنرمندی در نگارش آن نیز، مستلزم کسب تجربه و ورود عملی به آن است.

این برنامه با تدریس دکتر فاطمه فلاح تفتی ـ دکتری فقه و حقوق و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، روز پنجشنبه، ۲۰ آبان ماه ساعت ۱۳ الی ۱۷ به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام با شماره ۰۹۱۹۴۳۵۲۲۶۷ در پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارگاه پروپوزال نویسی پروپوزال نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر جمعه در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای ۴۰ هزار دانشجو در سطح دانشگاه‌های استان است که ۱۴ هزار دانشجو از این تعداد متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حوزه کار علمی نیاز به کارهای جدیدی است، افزود: باید هم در زمینه مسائل علمی و اعضای علمی جوان که می‌خواهند وارد عرصه شوند یک کار جدید شکل گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: عمده دانشجویان دانشگاه‌های استان مربوط به دانشگاه آزاد و پیام نور است و باید کارهای پژوهشی در دانشگاه‌ها افزایش یابد.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش که دایره وسیعی دارد برای اینکه موازی کاری نشود فصلنامه‌هایی در ارتباط با امام زمان (عج) وجود دارد و کتاب‌های معتبری در این زمینه چاپ شده و باید این کارها به بدنه دانشگاه و فضای دانشجویان وارد شود.

وی بر لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی در زمینه مهدویت تاکید کرد و بیان داشت: کار مهدویت باید به بدنه دانشگاه تزریق شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: اگر کار و فعالیت دانشجویی و استادی است باید در زمینه درک مهدویت و معنویت آن به دانشجویان و اساتید سرایت کند و روی کارهای پژوهشی مربوط به فقه شوافع که متعلق به مناطق کردستان و جنوب کشور است، کار شود.

کد خبر 6095758

دیگر خبرها

  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان