Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت در پرداخت‌های خود به روز است و هفته آینده تعهدات مردادماه واریز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان‌، محمدمهدی ناصحی ظهر امروز در نشست با روسای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها در کنار بیمه سلامت به‌عنوان یک خانواده در مسیر خدمات درمانی به مردم هستند اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابعی که وجود دارد در کنار هم بودن ما می‌تواند خدمات بهتری به مردم ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیمه سلامت در این دوره نسبت به دوره‌های قبل عملکرد بهتری داشته است، گفت: تعهدات بیمه سلامت تا تیرماه پرداخت شده و هفته آینده تعهدات مردادماه کل کشور واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه پرداخت به مراکز دولتی و خصوصی مرداد ماه نیز انجام شده است افزود: پرداخت‌های مهرماه پزشکان خانواده نیز پرداخت شده و در بحث پزشک خانواده روستایی و نسخه الکترونیک پرداخت‌های ما کاملاً به روز است.

مشکلات درمانی استان کرمان با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بررسی شداستاندار کرمان: پوشش 60 درصدی بیمه سلامت در منطقه مسئولیت این بیمه را سنگین‌تر می‌کندپرداخت ماهانه 480 میلیارد تومان برای نسخ الکترونیک/ پوشش بیمه‌ای 42 میلیون نفر در سازمان بیمه سلامت

وی با بیان اینکه بر لزوم اجرایی شدن پزشک خانواده در کشور تاکید داریم ادامه داد: پرونده‌ها و نسخه الکترونیک نیز باید در کل کشور ساری و جاری شده و سامانه نسخه الکترونیک باید یکپارچه شود.

ناصحی با اشاره به اینکه استان کرمان در زمینه نسخه‌نویسی الکترونیک در کشور بسیار موفق عمل کرده گفت: 99 درصد از نسخه‌های استان کرمان به صورت الکترونیکی صادر شده است.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان مدیرعامل سازمان بیمه سلامت استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵ جامعه در سال جاری ادامه دارد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت