Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۱۹ آبان ماه) در ابتدای معاملات با رشد دو هزار و ۸۵۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد قرار گرفت. در پایان معاملات شاخص کل بورس با رشد ۸ هزار و ۸۵۳ واحد در تراز یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۵۲۸ واحدی قرار گرفت.

همچنین امروز ۱۹ آبان شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو با نماد‌های خودرو، خساپا، خپارس بعد از اعلام خبر رفع قیمت گذاری دستوری طبق مصوبه شورای سران قوا متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۹ آبان ماه

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۳۱۱ میلیارد تومان رسید. «وبملت»، «نوری» و «وامید» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «شپنا» و «شبندر» سه نماد پر تراکنش بودند.




شاخص هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۵۳۰ واحدی بر روی پله ۳۹۱ هزار و ۳۰۲ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۱۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان رسید.



شاخص فرابورس هم با رشد ۷۴ واحد روی پله ۲۰ هزار و ۶۴۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد یک هزار و ۳۱۰ میلیارد سهم به ارزش ۹۴۶ میلیاردتومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های وبملت، وامید و رمپنا به ترتیب با ۱۰۲۶.۴۲، ۷۶۱.۶۳ و ۶۵۷.۷۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. نوری، پارسان و شپدیس به ترتیب با ۸۹۴.۵۷، ۷۰۷.۷۱ و ۴۷۷.۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیرگذار در فرابورس

نماد‌های زاگرس، کگهر و صبا به ترتیب با، ۱۵.۴۷، ۱۳.۶۳، ۹.۹۹ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های آریا، فرابورس و غضینو به ترتیب با ۲۰.۲۸، ۱۱.۹۷ و ۷.۲۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه بانک‌ها بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. فرآورده نفتی، شیمیایی و فلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.


بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های قثابت، وبملت و حتاید بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های بکاب، سکرما و بموتو بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های رافزا، زنگان و سمگا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت اوان، قجار و شبصیر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های خبهمن، سپید و کمند و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسخوز، دپارسح و وسرضوی در بورس تهران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اراد ۸۶۴، اعتماد و آسامید و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اراد، سوین و اراد ۳۱۴ در فرابورس ایران داشتند.


بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های دارایکم، پالایش و تاصیکو بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وبملت، تاصیکو ۲ و وتجارت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.


همچنین اراد ۸۶۴، اراد ۴۰۴ و اراد ۶۵۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، سمگا و ذوب بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کردند.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس ایران جای گذاشتند فرابورس ایران بیشترین افزایش بیشترین تاثیر بورس تهران بیشترین ارزش تجربه کردند سهام شرکت قرار گرفت کاهش قیمت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

به گزارش مهر، روز گذشته (۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه، فعالیت شرکت‌های بورسی را از این مالیات معاف کرد که این مساله موجب رشد شاخص کل در آغاز معاملات روز چهارشنبه شد.

کد خبر 6087226 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت