Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ادامه فعالیت جمشید نظمی در تراکتور و اینکه مدعی شده با وجود مخالفت هیات مدیره با استعفایش، به دلیل مسائل شخصی نمی‌تواند کارش را ادامه بدهد، اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم. از نظر هیات مدیره اگر نظمی در تراکتور بماند، بهتر است اما قرار است فردا جلسه‌ای برای مشخص شدن وضعیت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درمورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تراکتور، پاسخ داد: مشغول نهایی کردن قرارداد سرمربی جدید هستیم اما نمی‌خواهیم نام وی را اعلام کنیم. 

عضو هیات مدیره تراکتور درباره اینکه پس از منتفی شدن حضور کریستین پانوچی، شنیده می‌شود دو مربی ترکیه‌ای گزینه های نهایی سرمربیگری هستند، گفت: چنین چیزی نیست و گزینه ترکیه‌ای مدنظر نیست. البته برخی مربیانی که با آنها مذاکره کردیم، ارقام بسیار بالایی می‌گویند که پرداخت آن از توان باشگاه خارج است. نمی‌توان با مربی که مبالغ نجومی درخواست می‌کند، قرارداد بست.

نصیرزاده درمورد احتمال حضور مربی ایرانی در تراکتور، عنوان کرد: مردم درباره گزینه ایرانی پیش‌داوری دارند. به همین دلیل بهتر است سرمربی جدید خارجی باشد. اکنون هم گزینه داخلی مدنظر ما نیست.

وی که زمانی به عنوان مدیرعامل ماشین‌سازی فعالیت می‌کرد درخصوص اظهارنظر علیرضا اکبرپور، سرمربی این تیم مبنی بر اینکه فقط خود محمدرضا زنوزی می تواند آن را از شرایط فعلی نجات بدهد، توضیح داد: پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته است و افرادی که از آدم جدید حمایت کردند، پاسخگو باشند. مالک فعلی ماشین‌سازی حتی نتوانست تنها تعهد خودش را انجام بدهد. وی گفت سه ماه مهلت می‌گیرم که در فوتبال چنین چیزی وجود ندارد. در ادامه گفت پول‌ها آماده است اما به دلیل مشکل بانکی نمی‌توان آنها را انتقال داد که این موضوع هم صحت نداشت.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه

به گزارش تابناک، بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد