Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@18:40:50 GMT

فانوفیلم جامع ترین مرجع فیلم و سریال آنلاین

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۷۶۹۲

در این مطلب قصد داریم ویژگی های فانوفیلم را به عنوان مرجع فیلم وسریال آنلاین مورد بررسی قرار دهیم.

لذت تماشای آسان و بدون وقفه

قابلیت مفیدی که در فانوفیلم وجود دارد، تنظیم هوشمند کیفیت فیلم‌ها بر اساس سرعت اینترنت کاربر است. این امر باعث خواهد شد فارغ از سرعت اینترنتی که در اختیار دارید، بدون ایجاد شدن توقف‌های چندثانیه‌ای برای بارگذاری ویدیو بتوانید فیلم مورد نظرتان را تماشا کنید و از تماشای بدون وقفه‌ی آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پروفایل جامع و اختصاصی برای هر فیلم

تمام فیلم‌ها و سریال‌هایی که در فانوفیلم وجود دارند، یک پروفایل جامع دارند. صفحه‌ هر فیلم شامل اطلاعات جامعی همچون نام کارگردان، نویسنده، بازیگران، سال ساخت، ژانر، امتیاز IMDB، کاور در کنار آن توضیحاتی فارسی در رابطه با داستان آن نیز درج شده است. نکته‌ مفیدی که در این بخش وجود دارد لینک شدن بازیگرها، کارگردان و نویسنده‌ اثر است؛

مشاهده وب سایت فانوفیلم

 

دوبله بودن تمام آثار و دوبله‌های اختصاصی

یکی از ویژگی‌های خوب فانوفیلم دوبله یا زیرنویس بودن تمام آثار موجود در آن است. بهترین فیلم‌ها و سریال‌های خارجی هم‌اکنون با دوبله‌ و زیرنویس فارسی در فانوفیلم وجود دارند و شما می‌توانید به‌سادگی از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این تیم فانوفیلم به‌صورت اختصاصی نیز برخی از فیلم‌ها و سریال‌های جدید را دوبله و زیرنویس می‌کند ضمن اینکه سریال‌های جذاب و پرطرفدار دیگری نیز در حال آماده‌سازی و دوبله و زیرنویس از طرف تیم فانوفیلم هستند که به‌زودی پخش آنها آغاز خواهد شد.

ایجاد حساب کاربری در فانوفیلم

 

ویژگی‌های فانوفیلم برای تماشای آنلاین فیلم و سریال

طی چند سال اخیر وب‌سایت‌های بسیاری در زمینه پخش فیلم و سریال آنلاین شروع به فعالیت کرده‌اند، اما چگونه باید بهترین را انتخاب کرد؟ در ادامه ویژگی‌هایی فانوفیلم را به عنوان یک وب‌سایت تماشای فیلم و سریال باید داشته باشد را معرفی می‌کنیم.

 

۱. دسته بندی فیلم و سریال

جستجو برای یافتن فیلم یا سریال مورد علاقه گاهی می‌تواند به امری بسیار زمان‌بر تبدیل شود، به‌طوری‌که ما را از تماشای یک فیلم یا سریال جدید منصرف کند. بنابراین یک وب‌سایت خوب باید دسته‌بندی مناسبی داشته باشد. برای این منظور باید دسته‌بندی‌ها شامل ژانر فیلم یا سریال، ایرانی و خارجی بودن، دوبله و بازیرنویس (در مورد فیلم‌ها و سریال‌های خارجی) باشند.

 

۲. بروزرسانی فیلم و سریال‌ها

تمام طرفداران فیلم قبول دارند که باید فیلم را تا هنوز داغ است ببینید. بنابراین یک وب‌سایت پخش آنلاین فیلم و سریال باید دائم در حال بروزرسانی آرشیو فیلم و سریال خود باشد تا بتواند جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها را ارائه دهد. این موضوع در مورد فیلم‌های خارجی که نمی‌توانیم آن‌ها را در سینماهای کشورمان تماشا کنیم، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

 

فانوفیلم تلاش کرده است تا با ارائه به روزترین فیلم ها و سریال ها محتوای تازه و جذابی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهد

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی فیلم و سریال آنلاین فیلم ها و سریال فیلم ها و سریال ها فیلم و سریال وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و استون ویلا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و استون ویلا

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 748356

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم