Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فضل اله رنجبر» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در این نشست مقرر شد شهرداری کرمانشاه با همکاری بهزیستی از طریق سازمان‌های مردم نهاد به صورت شبانه نسبت به جمع آوری افراد فاقد محل خواب یا کارتون خواب‌ها در سطح شهر اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی اضافه کرد: همچنین در این نشست مقرر شد اداره کل اجراییات شهرداری با هماهنگی فرمانداری، دادستانی و نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری متکدیانی که عصرها و شب‌ها در محل پل ولایت تا سه راهی فرهنگیان فاز ۲ مستقر می‌شوند، اقدامات لازم را به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه در پایان از مردم درخواست کرد که از توزیع نذورات بین افرادی که در پل ولایت و بلوار تاقبستان مستقر شده و موجب چهره نازیبایی از شهر کرمانشاه شده اند، خودداری کنند و تبلیغات لازم در این راستا صورت گیرد.

کارکنان دولت باید واکسن تزریق کنند

رنجبر در ادامه از نشست ستاد کرونا با موضوع واکسیناسیون خبر داد و گفت: در این جلسه تصمیماتی در جهت فراگیرتر کردن نهضت واکسیناسیون در حوزه شهرستان به تصویب رسید و مقرر شد، نشست‌هایی به صورت تخصصی در قالب کمیته های جداگانه در ۶ محور برگزار شود.

وی افزود: این نشست ها با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها، روسای نواحی آموزش و پرورش، اصناف و صنایع با حضور اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، تشکل‌های کشاورزی و همچنین خانه صنعت کرمانشاه و صنعت و معدن و روستاییان و عشایر با حضور بخشداران، دهیاران و روسای شوراهای بخش و شورای روستاها برگزار خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: برای واکسیناسیون کارکنان ادارات دولتی نیز از طریق شورای اداری شهرستان نشست‌هایی برگزار شود و تصمیماتی در جهت به صددرصد رساندن واکسیناسیون در حوزه شهرستان گرفته شود.

وی در پایان گفت: مقرر شد فرمانداری از طریق ادارات لیست تمامی کارکنانی که تاکنون واکسن تزریق نکرده اند را اخذ کرده و آنها از طریق روسای ادارات ملزم به تزریق واکسن شوند که به طور قطع یکی از راهکارهای مهم مقابله با بیماری کرونا موضوع واکسیناسیون است.

شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

برچسب‌ها معتادان متجاهر شهرداری کرمانشاه کرمانشاه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر شهرداری کرمانشاه کرمانشاه معتادان متجاهر شهرداری کرمانشاه کرمانشاه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان بهزیستی کشور مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مسئولان و دست اندرکاران دقت کنند و در مسئله پرداخت حقوق کارگران وسواس داشته باشند و در موعد مقرر اقدام به پرداخت حقوق کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی در آیین تحلیل از کارگران شهرداری بندرعباس با تبریک این روز به کارگران زحمت‌کش با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران گفت: لذت کار در این است که در موعد مقرر و در زمانی که تعیین شده حقوق و مزایا دریافت شود.

وی افزود: تمام مسئولان و دست‌اندرکاران دقت کنند و در مسئله پرداخت حقوق کارگران وسواس داشته باشند و در موعد مقرر اقدام به پرداخت حقوق کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: جا دارد تشکر کنم از شهردار و نیروی جهادی که با کار و تلاش در حال فعالیت است و عزم و اراده کار در این شهر وجود دارد.

وی تصریح کرد: مجموعه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند بار سنگینی از دوش شهر بردارد و باید شورای شهر و سایر دستگاه‌ها هم در کنار شهردار قرار بگیرند تا بتوانند زمینه ساز تحول در این شهر شوند.

مرادی گفت: بندر شهری تمام ساحلی است که گردشگر داخلی و خارجی زیادی به این شهر سفر می‌کنند این گردشگران همواره ما و مسئولان را قضاوت می‌کنند که آیا توانسته‌ایم به خوبی از این نعمت خداداد و ظرفیت خاص ساحلی بهره لازم را ببریم یا موفق نبودیم.

وی ادامه داد: مردم هرمزگان و بندرعباس از زمان گذشته مهمان‌نواز بودند و برای حفظ این کرامت انسانی همه باید کنار هم باشیم و شهری زیبا و مدرن بسازیم.

نماینده مردم در مجلس گفت: سه درصد ارزش افزوده که به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تعلق می‌گرفت و این به معنای آن است که اراده قانون بر این است که مشکلات کارگران و نیروی انسانی حل شود و بعد برای سایر پروژه‌ها برنامه ریزی شود.

وی تاکید کرد: کارگران کار سخت اما عزتمندانه‌ای انتخاب کرده‌اند، با تلاش این کارگران است که ما شاهد شهری تمیز هستیم و شهروندان و گردشگران از این شهر ساحلی زیبا لذت می‌برند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد
  • ادامه جستجوی مغروق نازلوچای با پهپاد
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود