Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@08:22:58 GMT

ماجرای زدوخورد دو ملی‌پوش بدنسازی در فرودگاه

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۷۷۱۰

ماجرای زدوخورد دو ملی‌پوش بدنسازی در فرودگاه

 

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

 

 

تشویق یک مهمان ناخوانده در زمین فوتبال + فیلم سفر جالب گربه موتورسوار به دور دنیا + فیلم دوئل هیجان انگیز بوقلمون‌های نر + فیلم سیر تکامل و رشد بچه کانگورو در کیسه مادرش + فیلم درگیری‌های خشن بازیکنان فوتبال در سال اخیر + فیلم مضرات استفاده از هندزفری چیست؟ قطع نخاع پسر جوان با ضربات قمه اوباش + فیلم حکایت تصویر اسکناس دوهزار تومانی شگردهای رسانه‌ای در علوم شناختی/حرکت کیبوردی ماجرای زد و خورد عجیب دو ملی‌پوش بدنسازی در فرودگاه

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فوتبال آمریکایی بوقلمون کانگورو درگیری فوتبالیست هندزفری قمه کشی بادگیر ابرکوه طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با اینکه از سال ۹۷ به بعد مدال آوران فدراسیون بدنسازی از لیست تجلیل از قهرمانان خارج شده بودند، اما در سال های اخیر بارها با نامه نگاری و رایزنی به صورت حضوری و غیرحضوری قهرمانان و مسئولان فدراسیون خواستار بازگشت به لیست مدال آورانی شدند که هر ساله با حضور رئیس جمهور مورد تجلیل قرار می گیرند.

با ارسال دعوتنامه های مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور مشخص شد که ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به این مراسم دعوت شده اند.

بدین ترتیب با مساعدت وزیر ورزش و جوانان بعد از ۶ سال انتظار بار دیگر این اتفاق مبارک برای فدراسیون بدنسازی رخ داد و قهرمانان این فدراسیون روز سه شنبه در حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار می گیرند.

کد خبر 6095365

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • (عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها