Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ‌از انعقاد قرارداد ساخت ۲ فروند شناور ۳۸ هزار تنی در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو ) خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محسن صالحی‌نیا پس از بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: استفاده از بخش تعمیرات  مجتمع  در 2 و 3 سال اخیر با توجه به شرایط ایجاده شده با شتاب و شرایط بهتری در حال انجام است،  اگر چه همچنان  برای تکمیل و توسعه کارگاه های جانبی و تکمیل تجهیزات  نیاز به سرمایه گذاری بیشتر احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت پرشیا هرمز از شرکت زیر مجموعه ایزوایکو با توجه به قرارداد های که با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی دارد،  بطور نسبی از  ظرفیت های خود به خوبی  بهره برداری می کند که  با هم افزایی بیشتر می توان در حوزه ساخت شناورهای کوچک و یا تعمیرات آن بهره برداری بیشتری صورت گیرد.

رئیس هیئت عامل ایدرو در ادامه خاطر نشان کرد : در حوزه ساخت چند سالی است که از  ظرفیت  مجتمع استفاده مناسبی به عمل نمی آید، برای همین خاطر  مذاکراتی درحال انجام است که شرکت های کشتیرانی سفارش‌هایی را  در حوزه ساخت ارائه بدهند و به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد انعقاد قرارداد ساخت 2 فروند شناور 38 هزار تنی خواهیم بود.

گزارش تسنیم از سامانه جدید و ناشناخته پدافندی عمودپرتاب/ گام‌های جدی ایران برای تجهیز شناورها به موشک‌های مدرنسپاه با شناور «شهید سلیمانی» به اقیانوس‌ می‌رود؟/ جزئیات جدید از 3 فروند شناور مدرن ندساافزایش 43 درصدی عملکرد کشتیرانی در حمل و نقل دریایی/تداوم ممنوعیت ورود شناورهای ناوگان ملی به بنادر اصلی چین

معاون وزیر صمت همچنین با اشاره به اینکه ایدرو بازوی وزارت صمت در حوزه سرمایه گذاری صنعتی در کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با  همکاری دیگر ارگان‌های دریایی کشور منابع مالی مورد نیاز  تکمیل  طرح های توسعه‌ای مجتمع  کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو)  را  به پایان برسانیم‌.

سیامک سیدمرندی رییس‌ دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی هم در این برنامه با اشاره به حمایت همه ارگان های دریایی کشور از حوزه ساخت داخل صنایع دریایی گفت : در حال حاضر  سفارش ساخت 68 فروند شناور به سازندگان داخلی در دست  اجراست که این  میزان سفارش  به معنای سرمایه‌گذاری 250 میلیون یورویی در صنعت دریایی کشور است.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بزرگترین مجتمع صنایع دریایی کشور و یکی از شرکت‌های فعال زیرمجموعه‌های ایدرو در 37 کیلومتری غرب بندرعباس قرار دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران سرمایه گذاری دریایی کشور فروند شناور حوزه ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک