Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: مسائل دینی به نیروهای جوان نظامی و انتظامی آموخته شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار فرماندهان پادگان آموزشی شهید بهشتی(ره) اظهار داشت: خدا را شاکریم که با فرمان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای نیروهای مسلح، برنامه‌های عقیدتی-سیاسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رهبر معظم انقلاب تأکید زیادی بر مسائل فرهنگی داشته‌اند و بیان کردند فرق نیروهای ما با دیگر کشورها به سلاح نیست، بلکه متدین و معتقد‌بودن نیروها‌ست و این موضوع سبب شد در جنگ پیروز شویم.

امام جمعه اصفهان افزود: نکته بعد اینکه نیاز است کرسی آزاد‌اندیشی برگزار شود، زمانی که می‌خواهید درس دین بدهید افراد آزاد باشند که سؤال بپرسند، در پاسخ به سؤالات، نظامی برخورد نکنید و از پرسیدن سوالات مختلف استقبال کنید و آن‌ها را قانع کنید.

‌آیت‌الله طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: هم تمرین‌های عملی نیاز است و هم اینکه هرچه در دل افراد است، پاسخ داده شود، فرصت بسیار خوبی برای تربیت جوانان در اختیار نیروهای نظامی و انتظامی است و نیاز است در این مسیر به آن‌ها مسائل دینی آموخته شود و فرصت صرف این موارد شود.‌‌

امام جمعه اصفهان: قضات در خط مقدم آزادسازی زندانیان واجد شرایط هستندامام جمعه اصفهان: از قضات می‌خواهم ‌در مسئله ثابت شدن اعسار سخت‌گیری نکنندامام جمعه اصفهان: اقتصاد مقاومتی وابستگی مردم به نهادهای حمایتی را کاهش می‌دهد

فرمانده پادگان آموزشی شهید بهشتی نیروی انتظامی  در این دیدار اظهار داشت: مجموعه شهید بهشتی اصفهان در حال حاضر 4 گردان آموزشی نیروهای کادر را در اختیار دارد که در 2 رسته یگان ویژه و انتظامی آموزش می‌بینند و در طول یک‌سال به مدت 6 ماه دوره‌های عمومی و 6 ماه دوره تخصصی در رشته‌های بیان شده آموزش می‌بینند.

وی گفت: به‌جز کلاس‌های میدانی و عملی حدود 260 ساعت کلاس‌های عقیدتی شامل احکام، قرآن، سیاسی و... برگزار می‌شود و سعی شده در این کلاس‌ها فضای نظامی حاکم نباشد و بعد از کلاس‌ها نیز یک روحانی از روحانیونی که در مؤسسه امام خمینی(ره) آموزش دیده‌اند آماده پاسخگویی به شبهات هستند.

انتهای پیام/167‌/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند